اخبار کسب و کار

فایل جدید iOS، طراحی آیپد پرو را نشان می‌دهد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فردا عصر ساعت ۵:۳۰ عصر به وقت ایران، اپل مراسمی را برگزار خواهد کرد که می‌دانیم دو آیپد پرو جدید، ستاره این مراسم خواهند بود. آیپد پرو جدید مثل یکی دو سال گذشته در دو اندازه معرفی می‌شود و در کنار این تبلت، مک‌بوک ایر جدید و ایرپادز جدید هم معرفی خواهند شد. یک ماه پیش و در ماه سپتامبر، تصاویر رندر از این محصول را دیدیم که طراحی این محصول را نشان می‌داد. حالا تصویر جدیدی از این آیپد منتشر شده که از طریق فایل سیستم عامل iOS لو رفته است.

آنطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دیگر خبری از دکمه Home و سنسور اثر انگشت Touch ID نخواهد بود و تقریبا می‌توانیم با اطمینان بگوییم، Face ID به این رده از محصولات اپل نیز وارد خواهد شد.

این تصویر در واقع به نوعی یک آیکن از آیپد پرو به حساب می‌آید و در آن جزئیات زیادی را شاهد نیستیم. تنها می‌دانیم که حاشیه‌های نمایشگر این محصول کاهش یافته و دکمه Home نیز حذف شده است. در لبه سمت راست این تبلت شاهد دو دکمه برای کم و زیاد کردن صدا هستیم و در بخش بالایی تبلت نیز دکمه Power دیده می‌شود. همچنین اگرچه حاشیه‌ها کاهش یافته اما مثل آیفون X و XS نازک نیستند چرا که اگر این چنین بود، دیگر کار کردن با تبلت خیلی سخت می‌شد.

از دیگر تغییرات این محصول می‌توانیم به نوع جدیدی از پردازنده A12 اشاره کنیم که به واحد پردازش گرافیکی قوی‌تری نسبت به آیفون XS مجهز خواهد شد. همچنین پورت لایتنینگ در این محصول با پورت USB Type-C جایگزین می‌شود که تغییر بزرگی در محصولات مبتنی بر iOS به حساب می‌آید. جایگاه اسمارت کانکتور نیز از لبه سمت چپ به بخش پشتی تبلت منتقل می‌شود و کیبرد از طریق کانکتور جدید، به این تبلت متصل می‌شود.

مراسم فردا همانطور که گفتیم ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. این مراسم، اولین مراسم اپل خواهد بود که در نیویورک برگزار می‌شود. ما نیز در دیجی‌کالا مگ به صورت زنده این مراسم را پوشش خواهیم داد و اخبار و حواشی آن را به سرعت برای شما پوشش خواهیم داد. شما درباره آیپد پرو جدید چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا تبلت‌های سری آیپد پرو رقیبی در پلتفرم اندروید دارند؟

منبع: GSMArena

The post فایل جدید iOS، طراحی آیپد پرو را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا