اخبار کسب و کار

فیلم جدید «دزدان دريايی کاراييب» بدون جانی دپ ساخته می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جانی دپ، بازيگر نقش جک اسپارو در فیلم جدید «دزدان دريايی کاراييب» حضور نخواهد داشت. طبق اخباری که توسط عوامل این مجموعه نیز تایید شده جانی دپ ۵۵ ساله بعد از ۱۵ سال ديگر بخشی از مجموعه دزدان دريايی کاراييب نخواهد بود و فیلم جدید که قرار است نوعی راه‌اندازی مجدد مجموعه باشد بدون حضور او ساخته می‌شود.

«استوارت بیتی» یکی از فيلمنامه‌نويسان مجموعه، تایيد کرده که با تغييراتی کلی در مجموعه دزدان دريايی کاراييب روبرو خواهيم شد. بیتی در اظهارنظری درباره جانی دپ گفت: “او بازی درخشانی داشته و نقش جک اسپارو را از آن خودش کرده است. نقشی که باعث شهرت بيشترش شد. بسيار خوشحالم که بچه‌ها در سراسر جهان عاشقش شدند و اين برای او و ما اتفاق بزرگی‌ست…”

جانی دپ ۵۵ ساله بعد از ۱۵ سال ديگر بخشي از مجموعه دزدان دريايی کاراييب نخواهد بود و فیلم جدید که قرار است نوعی راه‌اندازی مجدد مجموعه باشد بدون حضور او ساخته می‌شود.

به گفته استورات بيتی جک اسپارو هميشه در خاطر جانی دپ خواهد ماند چرا که تنها نقشی است که پنج‌بار بازی کرده و در لباس جک بارها برای ملاقات بچه‌های بيمار در بيماستان‌ها حضور پیدا کرده است. او با اشاره به شخصيت‌های خاصی که دپ قبل از دزدان دريايی کاراييب در فيلم‌های «تيم برتون» مثل «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و «آليس در سرزمين عجايب» خلق کرده بود گفت: “او يک ستاره نبود و بيشتر مردم فکر مي‌کردند ما ديوانه‌ايم که او را برای بازی در فيلم‌مان انتخاب کرديم”. به گفته اين فيلم‌نامه‌نويس، از نظر بيشتر مردم انتخاب يک بازيگر که ستاره بزرگی نبود برای فيلم بزرگی مثل دزدان دريایی کاراييب کار عاقلانه‌ای نبود ولی برخوردهای تند آن‌ها درست بعد از تماشای فيلم تغيير کرد، آن‌ها با فيلم ارتباط برقرار کردند و اين يک معجزه بود.

گفته مي‌شود که شرکت ديزنی از «رت ریس» و «پال ورنیک» نويسنده‌های فيلم ابرقهرماني «ددپول» (Deadpool) هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان اکس، براي نوشتن فیلم‌نامه فیلم جدید دزدان دريايی کاراييب استفاده خواهد کرد.

بنابراين بايد گفت پنجمين و فعلا آخرين قسمت از مجموعه قبلی دزدان دريايی کاراييب يعني «مردان مرده قصه نمی‌گویند» (Dead Men Tell No Tales) آخرين حضور جانی دپ در نقش جک اسپارو بود. فیلمی که از نظر تجاری در مجموع ۵ فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را داشت و بعید نیست تصمیم دیزنی برای عدم همکاری با جانی دپ به همین موضوع مرتبط باشد.

The post فیلم جدید «دزدان دريايی کاراييب» بدون جانی دپ ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا