اخبار کسب و کار

ماد جدید فال‌آوت ۳۰ ساعت قصه دارد و همین حالا قابل دانلود است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پس از هفت سال تلاش گروهی از طرفداران مجموعه بازی‌های فال‌آوت، یک دستکاری بسیار بزرگ برای بازی فال‌آوت: وگاس جدید عرضه شده است. این دستکاری که «فال‌آوت: کالیفرنیای جدید» (Fallout: New California) نام دارد، به اندازه‌ی یکی از بسته‌های الحاقی فال‌آوت در خود محتوا دارد؛ طوری که مجموعه‌ی زیادی از افراد روی آن کار کرده‌اند.

ماد Fallout: New California سی ساعت طول خواهد کشید و ۱۳ پایان مختلف خواهد داشت.

این دستکاری یا همان ماد که در طول این سال‌ها با اسم «پروژه‌ی برزیل» (Project Brazil) شناخته می‌شد، در حالی عرضه می‌شود که بازی جدید فال‌آوت ۷۶ قرار است تا یکی دو هفته‌ی دیگر عرضه شود. بازی فال‌آوت ۷۶ کاملا آنلاین است و در آن خبری از شخصیت‌های مختلف و قصه‌ای واحد نیست؛ طوری که برخی از طرفداران فال‌آوت چندان انتظار عرضه‌ی آن را نمی‌کشند. با این حال، ماد Fallout: New California می‌تواند حسابی این افراد را راضی کند.

آن طور که سازندگان این ماد گفته‌اند، از نظر داستانی Fallout: New California اتفاقاتی که بین بازی‌های فال‌اوت ۲ و فال‌آوت ۳ و فال‌آوت: وگاس جدید روی داده است را توضیح می‌دهد. قصه‌ی بازی درباره‌ی درگیری‌های بین دو جبهه‌ی New California Republic و Enclave است که در بازی فال‌آوت: وگاس جدید با آن‌ها سر و کار زیادی داشتیم.

از نظر زمانی، تمام کردن ماد Fallout: New California سی ساعت طول خواهد کشید و ۱۳ پایان مختلف هم خواهد داشت. این ماد کاملا و به کمک تعداد زیادی داوطلب، صداگذاری شده است.

برای بازی کردن این ماد نیاز به یک نسخه از فال‌آوت: نیو وگاس دارید. ماد Fallout: New California همین حالا قابل دانلود و بازی است.

می‌توانید تریلری از این ماد را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ماد جدید فال‌آوت ۳۰ ساعت قصه دارد و همین حالا قابل دانلود است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا