اخبار کسب و کار

حالت بتل رویال Battlefield V فروردین عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بخش چند نفره‌ی مجموعه بازی‌های بتلفیلد از همه نظر شگفت‌انگیز و سرگرم کننده است؛ طوری که بازی‌کننده‌ها این مجموعه بازی‌ها را به خاطر بخش چند نفره تهیه می‌کنند و صدها یا شاید هزاران ساعت وقت پای آن می‌گذارند. با این حال، الکترونیک آرتز و مجموعه‌ی بتلفیلد نباید از رقیب خود عقب بماند و در همین راستا، بتلفیلد ۵ (Battlefield V) هم قرار است یک بخش بتل رویال داشته باشد. بخش بتل رویال ظاهرا از ابتدای کار برای بازی برنامه ریزی نشده بود، چون هم‌زمان با عرضه‌ی بازی در دسترس نخواهد بود. الکترونیک آرتز به تازگی محدوده‌ی زمانی عرضه‌ی حالت بتل رویال بازی Battlefield V را مشخص کرده است.

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز در وبلاگ خبری خود برنامه‌هایی که برای بازی بتلفیلد ۵ دارند را مشخص کرده است. قرار است تمام محتوای دانلودی و بسته‌های الحاقی بازی Battlefield V به صورت رایگان عرضه شوند. اولین بسته‌ی الحاقی که شامل یک بخش داستانی تک نفره، یک نقشه‌ی تمرینی و قابلیت شخصیت‌سازی خودروهاست، بین ماه دسامبر تا ژانویه عرضه می‌شود. در دوره‌ی دوم بسته‌های الحاقی حالت‌های Rush و Squad Conquest به بازی اضافه خواهند شد.

نهایتا در ماه مارس، یعنی اواخر اسفند و اوایل فروردین سال آینده، شاهد عرضه‌ی حالت بتل رویال بازی Battlefield V خواهیم بود. بخش بتل رویال این بازی «فایراستورم» (Firestorm) نام گرفته است.

حالت Battle Royale بازی Battlefield V

خبری از Season Pass برای بتلفیلد ۵ نخواهد بود. شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز می‌خواهد اشتباهات اخیر خود را جبران کند. بازی پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد داشت، ولی پرداخت فقط به آیتم‌های ظاهری محدود شده‌اند.

بازی بتلفیلد ۵ قرار است در روز ۲۰ نوامبر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود. اتفاقات بتلفیلد ۵ پس از سال‌ها دوباره این مجموعه را به جنگ جهانی دوم باز می‌گرداند.

منبع: USgamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post حالت بتل رویال Battlefield V فروردین عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا