اخبار کسب و کار

شماره جدید هفته نامه شنبه منتشر شد؛ درآمد دلاری پیمنت ۲۴

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

صد و بیستمین شماره هفته‌نامه شنبه با گفت‌وگوی مفصلی با سهیل شهیدی، بنیانگذار پیمنت ۲۴ درباره نقدها و ابهامات پیرامون کسب و کارش منتشر شد. شهیدی معتقد است اگر تحریم‌ها نبود، وضعیت کسب و کار بهتری داشت و با ذکر مثال‌هایی شیوه‌های درآمدزایی از روش های دیگر را می‌گوید. بنیانگذار پیمنت ۲۴ در گفت‌وگو با شنبه از آغاز به کارش، آینده کسب و کارش و فضای وب حرف زده است.

اکبر هاشمی سردبیر شنبه، به موضوع روزمرگی‌ها پرداخته و از گم شدن درون خود سخن گفته است. او در سرمقاله خود با بیان نشانه‌های گم شدن در کار و زندگی، خواسته که بازی زندگیتان را به هم بزنید.

رضا زرنوخی رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور در یادداشتی از اهمیت اکوسیستم نوآوری و استارتاپ‌ها در برنامه پیشنهادی کاندیدای وزارت اقتصاد نوشته است. زرنوخی در این یادداشت از ضرورت ایفای نقش وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در بهبود محیط کسب و کار استارتاپی سخن گفته است.

در صفحات «آغاز راه» این شماره شنبه، پنج استارت‌آپ نوپا معرفی شده‌اند. هومسا در سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. مدیر این شرکت از حجم بازار ۱۲هزار میلیارد ریالی سخن گفته و اعتقاد دارد مزیت رقابتی آنها سایت سه زبانه‌شان است. رضا حسامی فرد و بقیه بنیانگذاران استارتاپ گهواره نیز از بازار ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی زیر شش ساله‌ها گفته‌اند. همچنین گلورین، تمینو و سی می پلاس نیز از دیگر استارتاپ‌های معرفی شده در صفحه آغاز راه این شماره از شنبه هستند.

شنبه در صفحه برند و تبلیغات، به سراغ شرکت توشیبا رفته‌ است. در این گزارش، مهمترین استراتژی‌های بازاریابی این شرکت بزرگ در راستای تثبیت نام تجاری خود بیان شده است.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام کنید. روی جلد این شماره مجله را در زیر می‌بینید.

The post شماره جدید هفته نامه شنبه منتشر شد؛ درآمد دلاری پیمنت ۲۴ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا