اخبار کسب و کار

مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سه روز دیگر در تاریخ ۸ آبان، اپل از مدل‌های جدید آیپد پرو پرده‌برداری می‌کند. به غیر از بهبودهای مرسوم، به‌نظر می‌رسد در رابطه با این آیپدها به غیر از ارتقاهای سخت‌افزاری، می‌توانیم انتظار تغییرات دیگری را هم داشته باشیم.

در این سری آیپد‌ها به‌نظر می‌رسد شاهد بهره‌گیری از نمایشگرهای اولد نخواهیم بود.

روز گذشته خبرگزاری Bloomberg گزارشی را منتشر کرد که در آن به استناد یک منبع آگاه، به بخشی از ویژگی‌های مدل‌های جدید آیپد پرو اشاره شده است. برخی از آن‌ها را از قبل می‌دانستیم. مانند بهره‌گیری از سیستم فیس آی‌دی، جایگزین شدن پورت USB-C به جای لایتنینگ و همچنین کم حاشیه بودن نمایشگر در دو طرف. با این حال، طبق این گزارش، به‌نظر می‌رسد که شاهد بهره‌گیری از نمایشگر اولد نخواهیم بود و این سری تبلت‌ها همچنان با نمایشگر LCD روانه‌ی بازار می‌شوند و و در نهایت گویا اپل تصمیم گرفته برای آن‌ها از یک پردازنده گرافیکی اختصاصی استفاده کند.

مانند دیگر مدل‌های آیپد پرو، انتظار می‌رود مدل ۲۰۱۸ این گجت از یک مدل دیگر تراشه A12 Bionic بهره ببرد که نسبت به تراشه‌های استفاده در آیفون‌ها، اندکی قدرت‌مندتر باشد. با این حال، طبق گزارش Bloomberg اپل تصمیم گرفته برای این تبلت‌ها از پردازنده گرافیکی اختصاصی استفاده کند که چنین موضوعی در بین آیپدها تابه‌حال سابقه نداشته است.

هنوز نمی‌دانیم که این پردازنده گرافیکی در مقایسه با پردازنده‌های گرافیکی تراشه‌های موجود در آیفون‌ها از چه مزایایی بهره می‌برد. در هر صورت برای دستیابی به خبرهای قطعی باید ۳ روز دیگر صبر کنیم تا این گجت‌ها رسما معرفی شوند.

منبع: UberGizmo

The post مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا