اخبار کسب و کار

ساخت دستینی ۳ شروع شده؛ بازی پیچیده و عمیق می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یک سالی از عرضه‌ی دستینی ۲ (Destiny 2) می‌گذرد و برای اولین بار، اطلاعاتی از بازی Destiny 3 یعنی قسمت بعدی مجموعه بازی‌های دستینی منتشر شده است. البته می‌توانید مطمئن باشید که این اطلاعات رسمی نیست و فعلا هم قرار نیست چیزی بیشتر از یک شایعه باشد؛ با این حال، منبع این شایعات جدید، سابقه‌ی خوبی در ارایه‌ی اطلاعات درست دارد.

یکی از کاربران رددیت که چند وقت پیش اطلاعات زیادی از بسته‌ی الحاقی Forsaken و تعدادی سلاح دستینی ۲ را پیش از عرضه‌ی آن‌ها، به درستی منتشر کرده بود، اخیرا درباره‌ی قسمت بعدی دستینی صحبت کرده است. طبق این شایعات تازه، استودیوی بازی‌سازی بانجی ساخت دستینی ۳ (Destiny 3) را به تازگی شروع کرده است.

البته زمان زیادی از شروع ساخت دستینی ۳ نگذشته و مراحل ساخت آن اخیرا شروع شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی دستینی ۳ به «کریستوفر برت» (Christopher Barrett) سپرده شده است که از افراد کلیدی و قدیمی استودیوی بانجی است. از طرف دیگر، این طور که به نظر می‌رسد قرار است دستینی ۳ سخت‌تر و بسیار عمیق‌تر از دستینی ۱ و ۲ باشد.

شایعه‌ی منتشر شده گفته است که دستینی ۳ پیچیده‌تر از دو قسمت قبلی خواهد بود؛ طوری که تمرکز بانجی روی ساخت سیستم‌های پیچیده و عمیق نقش‌آفرینی برای بازی است. منبع این شایعه مشخصا گفته است: «دستینی ۲ را از همان ابتدای ساخت برای گیمرهای عادی ساخته شده بود. اگر ایده‌هایی که در حال حاضر برای دستینی ۳ دارند را اجرا و نهایی کنند، این قول را به شما می‌دهم کسانی که هفته‌ای دو ساعت بازی می‌کنند، بازی را رها خواهند کرد. عناصر نقش‌آفرینی بازی را وحشتناک زیاد کرده‌اند.»

همین کاربر رددیت که در چند پست مختلف درباره‌ی اطلاعات دستینی ۳ صحبت کرده، هم‌چنین گفته است که بازی مناطقی در نقشه‌ی خود خواهد داشت که PvPvE خواهند بود؛ یعنی در واقع در این مناطق بازی‌کننده‌ها نه تنها با هیولاهای بازی، بلکه با یکدیگر هم درگیر خواهند شد.

بدون شک مثل دستینی ۱ شاهد پشتیبانی بلند مدت استودیوی بانجی و شرکت اکتیویژن از دستینی ۲ هم خواهیم بود و قرار نیست به این زودی‌ها خبری از دستینی ۳ بشنویم؛ مخصوصا که تازه بسته‌ی الحاقی Forsaken برای دستینی ۲ عرضه شده است. احتمال اینکه در سال آینده شاهد یک بسته‌ی الحاقی بزرگ دیگر برای دستینی ۲ باشیم کم نیست.

بازی Destiny 2

به نظر می‌رسد که بانجی می‌خواهد دستینی ۳ را شبیه به نقش‌آفرینی‌های آنلاین کلان یا همان MMOها طراحی کند؛ طوری که بازی برای مخاطب‌های حرفه‌ای ساخته شود و از آن طرف هم نیازمند صرف زمان بسیار زیادی برای بازی کردن باشد. نمی‌دانیم آیا شرکت اکتیویژن با این ایده‌ی بانجی موافقت خواهد کرد یا نه، ولی مطمئنا استودیوی بازی‌سازی بلیزارد همان‌طور که در ساخت دستینی ۱ به بانجی کمک کرده بود، می‌تواند در ساخت دستینی ۳ و تبدیل کردن آن به یک نقش‌آفرینی آنلاین کلان، به کمک بانجی بیاید.

دستینی ۲ به لطف بسته‌ی الحاقی Forsaken به تازگی محبوبیت تازه‌ای پیدا کرده است و تصور می‌کنیم بانجی این روند عرضه‌ی محتوا را برای بازی ادامه دهد.

در نتیجه فعلا باید حداقل یکی دو سالی صبر کنیم تا اخبری رسمی از دستینی ۳ بشنویم.

منبع: Reddit

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ساخت دستینی ۳ شروع شده؛ بازی پیچیده و عمیق می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا