اخبار کسب و کار

سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سامسونگ به معرفی و پرده برداری از اولین گوشی قابل انعطاف خود نزدیک می‌شود. سالهاست که این شرکت روی چنین پروتوتایپی کار می‌کند و حالا در توییتی از طرف حساب کاربری رسمی این شرکت، معرفی این گوشی در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ به نوعی تایید شده است. در این تیزر عبارت «جایی که زمان حال آینده را می‌بیند» ذکر شده و در متن این توییت نیز عبارت «تقاطعی بین حال و آینده» نوشته شده است. این عبارت‌ها همراه با دو خط خمیده در تیزر که در نهایت صاف می‌شوند، نوید پرده برداری از اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا را می‌دهند.

تا الان خبرهای نسبتا زیادی از این گوشی شنیده‌ایم. در مقاطعی حتی DJ Koh، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، رسما اعلام کرد که تا پایان سال شاهد این گوشی خواهیم بود. همچنین در صحبت‌هایی دیگر گفته شد که این گوشی در بزرگ‌ترین حالت می‌تواند کاربر تبلت را داشته و پس از خم شدن به گوشی تبدیل می‌شود. متاسفانه تاکنون هیچ تصویری از این گوشی به بیرون درز نکرده و هنوز نمی‌دانیم ظاهر آن به چه شکل است.

دانلود

  • mp4

اما خوشبختانه زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است. مراسم توسعه دهندگان سامسونگ دو هفته دیگر و در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه برگزار می‌شود و در این مراسم شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. البته قرار نیست این گوشی به محض معرفی برای فروش حاضر باشد. احتمالا یک نسخه اولیه از این گوشی می‌بینیم که مخصوصا توسعه دهندگان خواهند توانست اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای خود را برای آن بهینه کنند. عرضه این گوشی به احتمال قوی به سال بعد موکول می‌شود. در حال حاضر همین که تا این حد شاهد پیشرفت تکنولوژی بوده‌ایم که می‌توانیم نسخه اولیه چنین کانسپتی را ببینیم، خبر هیجان انگیزی است.

سامسونگ اولین بار در سال ۲۰۱۴ یک ویدیو کانسپت از چنین گوشی را منتشر کرد که عکس آن در ابتدای پست قابل مشاهده است. دو سال قبل از انتشار ویدیو مذکور، سامسونگ توانسته بود به تکنولوژی ساخت نمایشگرهای AMOLED قابل انعطاف برسد. حال پس از چند سال، بالاخره این گوشی را شاهد خواهیم بود. شما درباره این تیزر و به طور کل ایده گوشی انعطاف پذیر چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا