اخبار کسب و کار

آلبوم «باید از تو سفر کنم» به آهنگسازی بهزاد عبدی منتشر شد

رسانه نوا – آلبوم «باید از تو سفر کنم» با آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت فرخ نعمتی منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، موسسه راوی آلبوم «باید از تو سفر کنم» را با اشعار یاسمین احمدی، آهنگسازی بهزاد عبدی و روایت فرخ نعمتی روانه بازار کرد.

این آلبوم شامل ۲۱ شیار (تراک) برگرفته از اشعار تغزلی یاسمین احمدی است که پیش‌تر کتاب‌هایی با عناوین ِ «با برف تا سپیدار» و «نامه‌های ِ فصل ِ تنهایی» از او منتشر شده است.

یاسمین احمدی متولد ۱۳۵۰ در تهران و کرمانی‌الاصل است. او کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و در حال حاضر مشغول سرایش شعرواره‌های خود و تولید آثار بعدی‌اش است.

فرخ نعمتی متولد ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر است . او بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد.

بهزاد عبدی متولد ۱۳۵۲ در تهران است. آهنگساز ایرانی که فعالیتش را از سال ۱۳۷۷ آغاز و سال۱۳۸۲ برای ادامه تحصیل به اُکراین سفر کرد . آثار او در ارکسترهای فیلارمونیک کی‌اف و رادیو کمپانی ِاکراین و ارکستر ناسیونال ِاکراین ضبط و ثبت شده است . او در ایران رشته مهندسی در دانشگاه شریف خوانده و جوایز ارزنده ای در موسیقی فیلم فجر و دیگر جشنواره‌ها از آن ِخود کرده است.

آلبوم «باید از تو سفر کنم» به تهیه‌کنندگی رضا مهدوی و طراحی جلد علی خسروی و ضبط‌های استودیویی در خانه ضبط صدای کی‌اف توسط آندره مومریتسکی با اجرای ارکستر ناسیونال ِاکراین به رهبری ویلادیمیر سیرنکو و نیز ضبط صدای ِراوی در استودیو پاپ زنده‌یاد ناصر فرهودی و حمید آداب انجام شده و هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات هنری فرهنگی از سوی پخش ِنیما جوان عرضه شده است.

نوشته آلبوم «باید از تو سفر کنم» به آهنگسازی بهزاد عبدی منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا