اخبار کسب و کار

معرفی سرویس پُرس‌لاین؛ یک پلتفرم حرفه‌ای برای پرسشنامه‌های آنلاین

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پرسشنامه‌های آنلاین سابقه‌ی زیادی دارند و مفهوم جدیدی محسوب نمی‌شوند. بسیاری از دانشجویان برای پایان‌نامه خود، شرکت‌ها برای افزایش بهره‌وری و آگاهی از نظرات مشتریان و برای بسیاری از کارهای دیگر، از پرسشنامه‌های آنلاین استفاده می­کنند. در این زمینه همواره جای خالی یک پلتفرم حرفه‌ای بومی احساس می‌شد که خوشبختانه سرویس پرس لاین متولد شد و توانست توجه بسیاری از کاربران متقاضی این امکانات را جلب کند.

خوشبختانه این پلتفرم از امکانات متنوعی بهره می‌برد و در این فضا نمی‌توانیم به تمام آن‌ها اشاره کنیم و بهتر است که با مراجعه به این سایت، از امکانات پرس لاین مطلع شوید. یکی از بهترین بخش‌های این سایت، آموزش‌های ویدیویی و کاملی است که برای تمام امکانات این پلتفرم ارائه شده و در این ویدیوها با زبانی ساده به تمام قابلیت‌ها اشاره شده است.

بعد از ورود به پنل کاربری، این صفحه به نمایش در می‌آید.

ثبت‌نام و مراحل اولیه

در بدو ورود به سایت، رابط کاربری ساده پرس لاین توجهات را جلب می‌کند. خوشبختانه ثبت‌نام در این سایت بسیار سریع و راحت است و حتی بدون وارد کردن مشخصات و فقط با بهره‌گیری از اکانت یاهو یا گوگل می‌توانید در این پلتفرم ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام و ورود به بخش کاربری، با دو گزینه مواجه می‌شوید. ایجاد پرسشنامه جدید یا استفاده از نمونه پرسشنامه‌ها. در ابتدای امر و برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی به نمونه‌های از پیش آماده شده بیندازید و در نهایت پرسشنامه موردنظر خود را ایجاد کنید.

بعد از کلیک بر گزینه «ایجاد پرسشنامه جدید»، از شما خواسته می‌شود عنوان آن را وارد کنید و با این کار، فرایند ایجاد پرسشنامه آغاز می‌شود. در این بخش می‌توانید محتوای صفحه خوش‌آمدگویی را مشخص کنید و مثلاً در آن عکس یا ویدیو یا فقط متن ساده‌ای قرار دهید. در ادامه، از بین گزینه‌های مربوط به سؤالات می‌توانید گزینه‌های مختلفی مانند چندگزینه‌ای، چندگزینه‌ای تصویری، طیفی، عدد، درجه‌بندی و دیگر موارد را انتخاب کنید.

پرس لاین

در این بخش می‌توانیم سوالات متنوعی را در پرسشنامه خود مطرح کنیم.

هرکدام از این گزینه‌ها از قابلیت‌های خاصی بهره می‌برند و به‌عنوان مثال در برخی از آن‌ها می‌توانید از عکس یا ویدیو استفاده کنید یا پاسخ‌دهی به آن‌ها را اجباری کنید. قابلیت‌هایی مثل افزودن شرط یا افزودن امتیاز به پرسش‌های در دسترس اکانت‌های حرفه‌ای قرار دارد و اکانت‌های سازمانی می‌توانند پرسشنامه‌های منحصربه‌فردی را برای تعداد زیادی از افراد با توجه به اطلاعات از پیش جمع‌آوری شده، ایجاد کنند. بعد از نهایی کردن پرسش‌ها، امکان پیش‌نمایش آن هم وجود دارد تا همه‌چیز مطابق سلیقه شما باشد. بعد از این مرحله، نوبت به بخش طراحی می‌رسد و در این قسمت می‌توانید رنگ‌بندی پرسشنامه را مشخص کنید و عکس موردنظر برای پس‌زمینه را آپلود کنید.

در ادامه روانه‌ی بخش تنظیمات می‌شوید. در تنظیمات عمومی که در دسترس کاربران معمولی است، می‌توانید کارهایی مانند مشخص کردن تاریخ خاتمه پرسشنامه را مشخص کنید. ولی در بخش تنظیمات پیشرفته که فقط در دسترس اکانت‌های سازمانی است، قابلیت‌هایی مانند ثبت موقعیت مکانی پاسخ‌دهندگان، احراز هویت آن‌ها و شناسایی پاسخ‌های تکراری امکان‌پذیر است.

پرس لاین

در بخش تنظیمات عمومی و پیشرفته قابلیت‌های متعددی ارائه می‌شود.

در نهایت می‌توانید لینک پرسشنامه را به‌صورت لینک مستقیم دریافت کنید و برای نمایش این نظرسنجی به‌صورت پاپ‌آپ یا به‌صورت بخش جداگانه در وب‌سایت خود، می‌توانید کد HTML آن را هم دریافت کنید.

گزارش و تحلیل نهایی

در آخر باید به بهترین بخش سایت پرس لاین یعنی گزارش بپردازیم. در این بخش اطلاعات گسترده و خیلی خوبی در رابطه با پرسشنامه‌ی مذکور در اختیار شما قرار می‌گیرد. مثلاً می‌توانید درصد گجت‌های استفاده شده برای پاسخ، میانگین زمان پاسخ‌ها، بازدید پرسشنامه و موارد این چنینی را مشاهده کنید. در بخش جدول نتایج، می‌توانید تمام پاسخ‌های کاربران را مشاهده کنید و برای تحلیل، باید به بخش تحلیل و نمودارها سر بزنید. در این قسمت به‌صورت جدول یا نمودار می‌توانید اطلاعات مربوط به تک‌تک سؤالات را ببینید و حتی به مواردی مانند انحراف معیار و واریانس و موارد این‌چنینی هم دسترسی دارید. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که لینک این نمودارها هم وجود دارد و می‌توانید لینک مربوط به آن‌ها را برای دیگران ارسال کنید.

پرس لاین

در این بخش می‌توانیم به جداول، نمودارها و تحلیل‌های مربوط به پرسشنامه‌های مطرح شده، دسترسی داشته باشیم.

در صورت استفاده از اکانت سازمانی، استفاده از بخش گزارش‌های پیشرفته امکان‌پذیر است و با بهره‌گیری از این مشخصه، می‌توانید با مشخص کردن فیلترها، بخش‌های خاصی از این نمودارها را برای دیگران ارسال کنید.

سه نوع اکانت رایگان، حرفه‌ای و سازمانی برای این پلتفرم وجود دارد. اکانت‌های رایگان فقط می‌توانند یک پرسشنامه را فعال کنند و فقط به نتایج ۱۰۰ پاسخ اول دسترسی دارند. با پرداخت مبلغ موردنظر می‌توانید به مواردی مانند افزودن شرط و امتیاز به پرسشنامه و عدم محدودیت در پاسخ‌های ثبت شده، دسترسی داشته باشید. برای قابلیت‌های بسیار حرفه‌ای‌تر مانند احراز هویت پاسخ‌دهندگان و فیلترینگ چندسطحی پاسخ‌ها باید از اکانت سازمانی استفاده کنید.

روزبه‌روز تعداد بیشتری از محققان، شرکت‌ها و افراد برای بهبود کارهای خود یا انجام تحقیقات به پرسشنامه‌های آنلاین روی می‌آورند. در میان این سرویس‌ها، پلتفرم پرس لاین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌توان برای انجام تحقیقات گسترده روی آن حساب کرد.در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این پلفترم را مشاهده کنید.

دانلود

  • mp4

این محتوا توسط دیجی‌کالا مگ و به سفارش پرس لاین تولید شده است. دیجی‌کالا مگ صحت و کیفیت این محتوا را تایید می‌کند.

The post معرفی سرویس پُرس‌لاین؛ یک پلتفرم حرفه‌ای برای پرسشنامه‌های آنلاین appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا