اخبار کسب و کار

قسمت سوم فصل آخر بازی واکینگ دد به زودی عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مطمئنا حسابی از قضایای شرکت بازی‌سازی تل‌تیل گیمز و تعطیلی آن شنیده‌اید؛ قضایی که منجر به لغو ساخت بازی‌های آینده‌ی تل‌تیل گیمز و حتی نصفه و نیمه ماندن فصل آخر بازی سریال واکینگ دد شد. با این حال، شرکت بازی‌سازی اسکای‌باند گیمز، شرکتی که متعلق به خالق کمیک‌های واکینگ دد است، چند وقت پیش خبر داد که خودشان برای اتمام فصل آخر بازی واکینگ دد دست به کار شده‌اند. مدیر عامل شرکت اسکای‌باند گیمز به تازگی گفته که قسمت سوم فصل آخر بازی واکینگ دد، تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

قسمت سوم فصل آخر بازی واکینگ دد، تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

«ایان هاو» (Ian Howe)، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی اسکا‌ی‌باند گیمز (Skybound Games) اخیرا در رددیت به تعدادی سوال طرفداران پاسخ داد. او در پاسخ به تعدادی سوال گفت با اینکه نمی‌تواند زمان مشخصی ارایه دهد و باید پیش از هر چیز، بازی‌سازان اصلی را جمع‌آوری کنند، ولی انتظار دارد که فصل سوم تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

این طور که به نظر می‌رسد، کنار هم آوردن دوباره‌ی تیم سازنده‌ی بازی واکینگ دد کار ساده‌ای نخواهد بود. مدیر عامل اسکای‌باند گیمز می‌گوید که برخی از کارمندان سابق تل‌تیل گیمز شغل‌های تازه‌ای پیدا کرده‌اند. با این حال او هفته‌ی گذشته با ۴۰ نفر از کارمندان سابق تل‌تیل جلسه‌ای گذاشته و درباره‌ی تمام کردن فصل آخر واکینگ دد صحبت کرده است.

او درباره‌ی جمع کردن دوباره‌ی تیم سازنده‌ی بازی گفته است: «در واقع تعدادی از افراد تیم سابق شغل‌های جدیدی پیدا کرده‌اند، که خیلی خوب است. در نتیجه ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چه کسانی باقی مانده‌اند.»

از طرفی، برخی از کارمندان تل‌تیل هم حاضر نیستند به این پروژه بازگردند: «این موضوع را هم باید در نظر گرفت که حتی اگر برخی از افراد تیم هنوز شغل جدیدی پیدا نکرده‌اند، به این معنا نیست که حاضرند بازگردند. این افراد از نظر احساسی درگیر این مجموعه بودند و چند هفته‌ی گذشته بسیار به آن‌ها سخت گذشته است.»

آخرین اطلاعاتی که از بازی داشتیم، از آماده بودن محتوای لازم برای ساخت قسمت سوم می‌گفتند؛ طوری که دیالوگ‌های قسمت سوم کاملا ضبط شده‌اند.

منبع: GameIndustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قسمت سوم فصل آخر بازی واکینگ دد به زودی عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا