اخبار کسب و کار

آلبوم «دریای دل» نخستین اثر بدون کلام «امیر چهره بخش» منتشر شد

رسانه نوا – آلبوم بی کلامی از امیر چهره بخش آهنگساز و نوازنده کشورمان به نام «دریای دل» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

امیر چهره بخش در گفتگو با خبرنگار رسانه «نوا» در مورد جزئیات این آلبوم گفت: «این آلبوم شامل ۹ قطعه است که آهنگسازی و نوازندگی پیانوی تمامی قطعات برعهده من بوده و آقای پیمان میرزایی مسترینگ آن را انجام داده است. گالری پیانو «نت هشتم» حامی این اثر بوده و از شرکت «ایران گام» که دارای سابقه درخشانی است منتشر شده و توزیع آن توسط مرکز پخش «هنر شهر» در سراسر کشور انجام شده است. قطعات این آلبوم براساس تاثیر فرکانس های موسیقی و اثر مثبت آنها در زمینه های عشق، آرامش و شادمانی ساخته شده است. به همین دلیل وقتی با دقت و تمرکز به این قطعات گوش می دهید میزان انرژی های خوب و لذت بخش به صورت درونی در شما افزایش یافته و حس زیبایی را تجربه می کنید.

توصیه من به مخاطبان عزیز این است که علاوه بر شنیدن این آهنگها در هر زمان زیبایی از زندگی شان، همچنین می توانند به کمک این موسیقی ها از خستگی های روزانه، احساسهای منفی و تصویر های ذهنی نا امید کننده دور شوند.»

وی ادامه داد: «با گوش سپردن به قطعات موثر این آلبوم و تمرکز بر آنها می شود تصویرهای زیبایی را که دوست دارند در ذهن خود ببینند و با احساس عمیق آرامش و مهرورزی، تاثیرات و تغییرات بسیار جالبی را درون خود مشاهده و احساس کنند.»

امیر چهره بخش در پایان افزود: «قرار است تا پایان سال جاری کنسرتی را در تهران برگزار کند که تعدادی از قطعات این آلبوم و چند قطعه جدید دیگر در آن اجرا شود. زمان دقیق این کنسرت متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین آلبوم دکلمه ای در دست انتشار دارم که آهنگسازی، اجرا و گویندگی اشعار در فرم دکلمه به همراه طراحی، تنظیم قطعات و انتخاب اشعار نیز به عهده من است و شاعر آن یکی از دوستانم و از شعرای خوب کشور است که امیدوارم به زودی این آلبوم منتشر شده و در دسترس مردم خوب و عزیز کشورم ایران و تمامی پارسی زبان های سراسر جهان قرار بگیرد. تفاوت آلبوم بعدی با آلبوم دریای دل این است که در آلبوم دکلمه اشعاری را انتخاب کرده ام که بهمراه موسیقی فضایی را برای شنونده ایجاد کند که بتواند بر اساس حال روحی و درونی خود با هر یک از قطعات که برایش دلنشین تر است هم راستا شده و با گوش سپردن به آنها عمیقا از احساس خود لذت ببرد. همچنین می تواند خود را در گذشته، حال و یا آینده تصور کند و با رویدادی که می خواهد و انتخاب می کند، همراه شود.»

نوشته آلبوم «دریای دل» نخستین اثر بدون کلام «امیر چهره بخش» منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا