اخبار کسب و کار

راهنمای خرید مواد غذایی تازه با تاریخ مصرف

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سوپرمارکت دیجی‌کالا یکی از بخش‌های تازه آن است که در راستای مشتری مداری و برای راحتی کار کاربران راه‌اندازی شده است. هر محصول غذایی را که دلتان بخواهد می‌توانید از سوپرمارکت دیجی‌کالا سفارش بدهید. مثل یک سوپرمارکت واقعی میان قفسه‌های مجازی می‌توانید بگردید و مایحتاج خانه را تهیه کنید. در خرید سه روز اول ماه دیجی‌کالا این‌بار محصولات زود مصرف (FMCG) و سوپرمارکتی تخفیف خورده‌اند. سوپرمارکت دیجی‌کالا از ساعت ده صبح تا یازده شب باز است و می‌توانید در این بازه سبد خریدتان را آماده کنید. محصولات این حوزه ظرف سه ساعت به دست‌تان خواهد رسید. درنتیجه سه ساعت پیش از شروع بازه‌ای که می‌خواهید محصول‌تان را دریافت کنید سفارش‌تان باید ثبت شود. آخرین مهلت برای سفارش و دریافت در همان روز ساعت ۱۸:۳۰ است. یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدها از سوپرمارکت آنلاین خرید سریع محصولاتی است که تاریخ انقضا دارند یا دوست داریم آنها را تازه مصرف کنیم. با خرید مواد غذایی از این بخش بیشتر آشنا شوید.

نان را تازه سر سفره‌تان بگذارید

قوت غالب روزانه نان است. اگر هیچ چیزی هم سر سفره نباشد به قول معروف با یک نان و پنیر می‌شود سیر شد. برای وعده صبحانه که ضروری است و در راستای حفظ وزن خیلی‌ها وعده نهار یا شام را هم به جای برنج نان می‌خورند. خرید نان همیشه یکی از کارهای سخت است چون در صف ایستادن جلوی نانوایی و گرمای تنور و سر صبح بیرون رفتن یکی از آن کارهایی است که کمتر کسی به آن راضی می‌شود. در سوپرمارکت دیجی‌کالا یک بخش کامل برای نان‌ وجود دارد که انواع و اقسام نان را تازه می‌توانید از آن تهیه کنید.

اگر اهل نان‌های سنتی هستید بسته‌های نان تافتون در دسترس است. نان لواش کم نمک برای آنها که نگران فشار خون‌شان هستند تامین می‌شود. نان جو این روزها طرفدار زیادی دارد. انواع و افسام نان‌های سبوس‌دار در سوپرمارکت موجود است. به جز آن می‌توانید نان فانتزی مثل باگت و نان همبرگری را هم تازه بخرید. این نان‌ها تاریخ مصرف دارند و می‌توانید از تازگی‌شان مطمئن شوید. همه‌شان بسته‌بندی شده هستند. نان‌هایی هستند که حتی به عنوان صبحانه و بدون مخلفات دیگر می‌توانید مصرف کنید. نان خرما و کشمش و گردو برای صبحانه یا میان وعده بسیار مناسب است. تنوع نان‌ها بسیار زیاد است از نان زیتون بگیرید تا هفت غله. به علاوه یک سری خمیر نیمه‌آماده هم هست که می‌توانید با استفاده از مایکروفر یا فر خودتان آن را طبخ کرده و داغ داغ صرف کنید.

خمیرهای بورک سیب‌زمینی و خمیر پیتزا هم در این بخش قرار دارد.

تامین کلسیم لازم برای بدن با لبنیات تازه

لبنیات

لبنیات هم از آن موارد غیرحذف شدنی از سبد غذایی است. شیر یکی از آن چیزهایی است که در هفته حداقل دو بار برای خریدش باید بیرون برویم. از شیرهای کم چرب و پرچرب از برندهای مختلف تا شیر سویا برای آنهایی که به شیرهای حیوانی علاقه ندارند. به علاوه شیرهای طعم‌دار مثل شیر کاکائو، شیرنارگیل و شیرموز هم در این قسمت وجود دارند که بخصوص برای بچه‌ها از نوشیدنی‌های دوست‌داشتنی محسوب می‌شوند. شیرهای غنی‌شده برای کسانی که علاوه بر کلسیم به ویتامین هم نیاز دارند گزینه خوبی است.

کنار غذایتان می‌توانید دوغ بخورید که طبعا بیشتر از نوشابه توصیه می‌شود. از دوغ‌های گازدار و بدون گاز در این بخش به فروش می‌رسد تا دوغ‌های محلی. دوغ با طعم نعنا و دوغ‌های کفیر پروبیوتیک برای کسانی که گوارش‌شان ناراحت است از جمله محصولات لبنیاتی است که می‌توانید از بین‌شان انتخاب کنید.

پنیر و کره هم جزو لبنیاتی هستند که می‌شود از سوپرمارکت دیجی‌کالا خریداری کرد. پنیر سفید تازه، پنیر چرب، پنیر خامه‌ای و انواع و اقسام طعم‌های مختلف پنیرها مثل پنیر گردویی برای صبحانه و غذای حاضری انتخاب‌های مناسبی هستند. به جز پنیرهای معمولی پنیر موتزارلا و پیتزا برای طبخ غذاهای مختلف هم ارائه می‌شود. پنیر گودا و پستو و بلوچیز هم می‌تواند به عنوان تنقلاتی سالم و خوشمزه خورده شود. پنیرهای ورقه‌ای را برای تست‌های خوشمزه می‌توانید استفاده کنید.

خامه هم از دیگر محصولات لبنی است که پای صبحانه‌های آخر هفته‌ها می‌تواند باشد. از برندهای معتبر متنوع انواع و اقسام خامه‌ها در سوپرمارکت دیجی‌کالا موجود است که با توجه به ذائقه‌تان و اعتمادتان به برند می‌توانید از میان‌شان انتخاب کنید. پنیرهای کم نمک هم برای کسانی که فشار خون دارند موجود است. کره به اندازه بقیه محصولات لبنی طعم‌های خاص ندارد ولی کره حیوانی و گیاهی هر دو در دسترس‌تان است.

ماست از آن خوراکی‌های خوشمزه لبنی است که حتی کسانی که به لبنیات حساسیت دارند هم معمولا می‌توانند ماست بخورند. از ماست سنتی گاومیش که شاید در سوپرمارکت‌های شهر راحت پیدا نشود تا انواع برندهای کم چرب و پرچرب و ماست‌های پروبیوتیک عرضه شده‌اند. ماست موسیر و ماست‌های طعم‌داری مثل ماست موسیر یا ماست و خیار هم که جای خودشان را دارند. درضمن برای تنوع و حتی به عنوان دسر می‌توانید ماست میوه‌ای را هم امتحان کنید که خیلی خوشمزه است.

ضیافتی خوشمزه با مواد پروتئینی

مواد پروتئینی

دلتان کله‌پاچه خانگی برای صبح تعطیل می‌خواهد؟ از همین‌جا می‌توانید تهیه‌اش کنید. یا برای یک شام ساده سوسیس و کالباس می‌خواهید؟ باز هم از برندهای مختلف از سوسیس کوکتل تا آلمانی و کالباس با درصدهای گوشت مختلف موجود است.

گوشت و مرغ برای انواع و اقسام غذاها موجود است. ماهیچه برای باقالی پلو و غذاهای مجلسی، گوشت گوسفند و گوساله تازه برای خورشت و گوشت چرخ‌کرده به صورت ساده یا همبرگری برای پخت‌وپز. خوبی‌اش این است که لازم نیست هر بار به قصابی بروید یا اینکه گوشت را بخرید و مدت زیادی در فریزر نگهدارید. می‌توانید گوشت و مرغ تازه بخرید بدون اینکه وقت زیادی صرف خریدش کنید. خیلی از گوشت‌ها در بسته‌‌بندی‌ها خرد شده و آماده هستند. مثلا مرغ‌های رشته شده برای چیکن استروگانف یا تکه‌های گوشت استیکی. حتی کباب و جوجه کباب با طعم‌های مختلف هم برای خریداران آماده شده است. برای گیاهخواران هم این بخش حرف‌هایی برای گفتن دارد. از جمله سوسیس گیاهی که می‌توانند با آن غذاهای متنوعی درست کنند.

در بخش مواد پروتئینی تخم مرغ و تخم بلدرچین هم موجود است که می‌توانید خریداری کنید.

علاقمندان به گوشت سفید و ماهی هم از گشت و گذار در این قفسه خوشحال می‌شوند. انواع و اقسام ماهی‌ها به صورت منجمد و غیرمنجمد آماده شده‌اند.

زندگی سالم با میوه و سبزیجات تازه

میوه و سبزیجات تازه

خرید و پاک کردن سبزی برای خیلی‌ها کار سختی است. حالا در بسته‌بندی‌های مرتب انواع و اقسام سبزی‌ها از سبزی خوردن گرفته تا سبزی برای پلو و خورشت موجود است. سبزی دلمه و آش باعث می‌شود بخشی از کار آشپزی ساده‌تر پیش برود.

از آن گذشته برای خرید میوه لازم نیست به میدان‌های تره‌بار بروید. انواع میوه‌ها با کیفیت‌های عالی و دست‌چین شده در سوپرمارکت دیجی‌کالا عرضه می‌شود. وزن خالص میوه‌ها و وزن بسته‌بندی آنها در بخش توضیحات موجود است. پیاز و سیب‌زمینی به عنوان پای ثابت آشپزخانه در این بخش حضور دارند. یک سری از محصولاتی که نه سبزی محسوب می‌شوند و نه میوه مثل کاهو و سیر هم در بخش میوه و سبزیجات تازه قرار دارند. می‌توانید از تر و تازه بودن محصولات میوه و سبزی مطمئن باشید که مهم‌ترین فاکتور در خریدن این خوراکی‌هاست. در ضمن که فصل سرماخوردگی است و مثلا شلغم جزو اقلام پرطرفدار این بخش خواهد بود. بخش میوه و سبزیجات دائم به روز می‌شود و متناسب با هر فصل می‌توانید میوه‌های تازه را در آن پیدا کنید.

The post راهنمای خرید مواد غذایی تازه با تاریخ مصرف appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا