اخبار کسب و کار

فراخوان بخش پژوهش جشنواره موسیقی فارس منتشر شد

رسانه نوا – جشنواره موسیقی فارس که امسال دهمین دوره خود را پیش‌رو دارد، رویدادی است هنری که تا امروز نه دوره آن با تمرکز بر موضوع گروه‌نوازی (آنسامبل) به همت انجمن موسیقی فارس، همراهی هنرمندان و دست‌اندرکاران موسیقی فارس و مشارکت استادان برجسته موسیقی کشور در سطح گروه‌های فعال استان فارس در ژانرهای مختلف موسیقی برگزارشده است.

به گزارش رسانه نوا، در دهمین دور برگزاری و با توجه به تجربیات پیشین و همچنین اهمیت جایگاه پژوهش و احساس نیاز به منابع علمی و پژوهشی در حوزه گروه‌نوازی در موسیقی ایران دست‌اندرکاران جشنواره در نظر دارند با افزودن بخش پژوهش و بررسی مقالات و پژوهش‌های مرتبط موجود در سطح ملی به این جشنواره علاوه بر توجه به این شاخه مهم، تاثیرگذاری جشنواره را نیز با همیاری اندیشمندان و پژوهشگران موسیقی کشور بیش از پیش افزایش دهند.

این جشنواره از تاریخ ۸ الی ۱۶ آذرماه ۹۷ در شهر شیراز و به دبیری احمد پژمان در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و پژوهش برگزار خواهد شد و مطابق روال دوره‌های پیشین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متناسب با موضوع جشنواره نیز در کنار آن برگزار خواهد شد.

مقالات منتخب به صورت کتاب جشنواره منتشر خواهند شد و به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اختصاص خواهد یافت. همچنین در صورت تشخیص هیات انتخاب، پژوهشگران منتخب این امکان را خواهند یافت تا در بخش جنبی جشنواره به ارائه مقاله خود بپردازند. هیات علمی بخش پژوهش این جشنواره که مرکب از محمدرضا درویشی، هومان اسعدی و محمدرضا فیاض است، مطالعات تاریخی، فنی، آکوستیکی، تطبیقی، زیبایی‌شناسی و فرهنگی- اجتماعی در موضوع گروه‌نوازی در موسیقی ایران را به عنوان محورهای مقالات و پژوهش‌های ارسالی اعلام کرده‌است.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان بخش پژوهش می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره موسیقی فارس به نشانی www.farsmusicfestival.ir مراجعه نمایند.

نوشته فراخوان بخش پژوهش جشنواره موسیقی فارس منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا