اخبار کسب و کار

صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ بزرگ‌تر از آیفون XS مکس خواهد بود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت ۱۰ می‌خواهد از صفحه‌نمایش ۶.۶۶ اینچی استفاده کند. این یعنی علاوه بر اینکه اندازه این نمایشگر در بین گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت رکوردشکن محسوب می‌شود، بلکه از بزرگ‌ترین آیفون یعنی آیفون XS مکس هم بزرگ‌تر خواهد بود.

هرچند گوشی‌های گلکسی نوت در طی این سال‌ها نسبت به آیفون‌ها از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌بردند، اما نمایشگر ۶.۵ اینچی آیفون XS مکس کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ است، البته باید خاطرنشان کنیم که صفحه‌نمایش این آیفون واجد بریدگی نمایشگر است.

در این گزارش به تاثیر این افزایش اندازه نمایشگر بر اندازه کلی بدنه گوشی اشاره‌ای نشده است.

در این گزارش به تاثیر این افزایش اندازه نمایشگر بر اندازه کلی بدنه گوشی اشاره‌ای نشده است. البته با توجه به کاهش احتمالی حاشیه‌ی نمایشگر، احتمالا شاهد افزایش محسوس اندازه بدنه نخواهیم بود. هرچند هنوز برای اظهارنظرهای قطعی خیلی زود است ولی در این گزارش آمده که بعد از فاجعه گلکسی نوت ۷، سامسونگ به جای اینکه برای توسعه گوشی‌ها ۶ ماه وقت صرف کند، این زمان را به حدود یک سال افزایش داده است.

طبق این گزارش، اگرچه احتمال تغییر در چنین تصمیماتی وجود دارد، اما در زمینه‌ی اندازه‌ی نمایشگر معمولا شاهد اعمال تغییرات نیستیم و تصمیم اولیه همان تصمیم نهایی خواهد بود. این اولیه‌ی شایعه‌ی مربوط به گلکسی نوت ۱۰ به حساب نمی‌آید. مدتی پیش خبری منتشر شد که اسم رمز این گوشی «داوینچی» است و مدتی بعد هم به گفته‌ی برخی از منابع آگاه، احتمالا شاهد حذف جک هدفون از این گوشی خواهیم بود.

منبع: Android Authority

The post صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ بزرگ‌تر از آیفون XS مکس خواهد بود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا