اخبار کسب و کار

آواتارهای جدید ایکس‌باکس در قالب آپدیت این ماه عرضه شدند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

آواتارهای جدید ایکس‌باکس که بیش از یک سال است درباره‌ی آن‌ها می‌شنویم، بالاخره عرضه شده‌اند. آپدیت جدید ایکس‌باکس وان، یعنی آپدیت ماه اکتبر، در کنار اضافه کردن قابلیت‌هایی مختلفی و جدید هم‌چنین آواتارهای تازه‌ی مایکروسافت را به کنسول بازی این شرکت می‌آورد.

می‌توانید در حالت‌های مختلف از آواتار جدیدی که ساخته‌اید عکس بگیرید و از آن به عنوان عکس اکانت خود استفاده کنید.

سیستم جدید آواتارهای ایکس باکس، که به اسم New Xbox Avatars شناخته می‌شوند، از این پس قرار است بخشی از داشبورد شما و دوستان‌تان باشند؛ البته در صورتی که خودتان و دوستان‌تان آن‌ها را روشن کرده باشند. مایکروسافت می‌خواهد در همه حال به شما انتخاب بدهد. می‌توانید کلا بی‌خیال استفاده از آواتارهای جدید ایکس‌باکس شوید یا می‌توانید از آواتارهای قدیمی ایکس‌باکس۳۶۰ استفاده کنید.

می‌توانید در حالت‌های مختلف از آواتار جدیدی که ساخته‌اید عکس بگیرید و از آن به عنوان عکس اکانت خود استفاده کنید. می‌توانید انتخاب کنید تا آواتار جدید شما در پروفایل شما نشان داده شود. در عین حال هم‌چنین می‌توانید یک آواتار جدید بسازید، ولی از آن در هیچ جای پروفایل خود استفاده نکنید.

مثل آواتارهای قبلی ایکس‌باکس، مایکروسافت برای این آواتارهای جدید هم آیتم‌های می‌فروشد. آیتم‌هایی مثل لباس مارکوس فینیکس یا کلاه کدوی هالووین و خیلی از آیتم‌های دیگر با قیمت‌های مختلفی برای آواتارها به فروش می‌رسند. واقعا نمی‌دانیم وقتی یک آواتار در هیچ بازی و جایی کاربرد ندارد، باید برای آن پول خرج کنیم؛ مخصوصا که فقط شاید در یکی دو بخش منوی کنسول آواتار خود را ببینیم.

آپدیت اکتبر ایکس‌باکس وان هم‌چنین پشتیبانی از سیستم Dolby Vision برای نمایش تصاویر HDR از این سری را ممکن کرده است؛ البته فقط روی تلویزیون‌هایی که از Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از فرمان‌های مختلف و جدید منشی هوشمند آمازون یعنی آلکسا هم بخشی از آپدیت این ماه ایکس باکس است. کورتانا هم قابلیت‌های بیشتر و بهتری پیدا کرده است.

می‌توانید در ادامه ویدیویی که مایکروسافت برای نمایش قابلیت‌های آپدیت جدید ایکس‌باکس وان منتشر کرده است را ببینید. مدیر روابط عمومی مایکروسافت در این ویدیو از تمام بخش‌های آپدیت جدید صحبت می‌کند و همه چیز آن را نشان می‌دهد.

دانلود

  • mp4

منبع: مایکروسافت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post آواتارهای جدید ایکس‌باکس در قالب آپدیت این ماه عرضه شدند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا