اخبار کسب و کار

اپل برای آیفون XR قاب شفاف خواهد فروخت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اپل چند سالی است که برای محصولات خود، لوازم جانبی اختصاصی تولید کرده و به فروش می‌رساند. از جمله لوازم جانبی اپل برای آیفون، کیس‌های سیلیکونی و چرمی هستند که طرفداران زیادی هم دارند. حالا برای اولین بار، این شرکت قرار است برای آیفون XR که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود، کیس شفاف بسازد. عکس زیر که توسط ۹To5Mac منتشر شده، آیفون XR آبی رنگ را در کیس شفافی که اپل برای این گوشی ساخته نشان می‌دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، این گوشی در شش رنگ متفاوت مشکی، سفید، قرمز، زرد، آبی و مرجانی عرضه می‌شود. احتمالا به همین دلیل اپل اقدام به عرضه قاب شفاف برای این گوشی خواهد کرد که رنگ گوشی‌ها بهتر نمایش داده شده و از گوشی نیز محافظت شود. هنوز خبری از لوازم جانبی که اپل برای آیفون XR در نظر گرفته نیست اما با توجه به اطلاعاتی که از Newsroom کانادایی اپل منتشر شده، این قاب قیمتی معادل ۵۵ دلار کانادا دارد. این قیمت در آمریکا احتمالا ۴۲ دلار یا برای رند شدن، ۳۹ دلار خواهد بود که قیمت زیادی برای یک قاب شفاف است.

قاب‌های سیلیکونی اپل که در رنگ‌های مختلف نیز عرضه می‌شوند قیمتی معادل ۳۹ دلار دارند. اگر قاب شفاف نیز با همین قیمت ارائه شود، به نسبت مدل‌های شفاف دیگر شرکت‌ها، خیلی گران خواهد بود. برای مثال شرکت مشهور Speck نیز قاب شفافی برای آیفون XR ساخته که قیمت ۴۰ دلاری دارد. قاب ساخته شده توسط Speck به نظر محافظت بیشتری از آیفون XR خواهد کرد در صورتی که با توجه به عکس منتشر شده از قاب اپل، این قاب چندان مقاوم نخواهد بود. در هر صورت آن دسته از کاربرانی که دنبال قابی شفاف بدون لوگوی شرکت سازنده می‌گردند، گزینه اپل بهتر خواهد بود.

این اولین بار نیست که اپل آیفونی در رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند. چند سال پیش اپل آیفون ۵C را هم در رنگ‌های مختلف ساخت و قاب‌های عجیبی‌هم برای آن عرضه کرد که بسیاری آن‌را به سخره می‌گرفتند. حالا اپل اشتباه چند سال پیش را تکرار نکرده و تنها قابی شفاف و ساده برای این گوشی عرضه می‌کند که اگر قیمت را فاکتور بگیریم، گزینه بسیار بهتری نسبت به قاب‌های آیفون ۵C است. این کیس هنوز به فروش نمی‌رسد و احتمالا با آغاز پیش فروش آیفون XR، شاهد عرضه این کیس و دیگر قاب‌های اپل برای این گوشی خواهیم بود. زمان شروع پیش فروش آیفون XR به ۱۳ روز دیگر یعنی یکم آبان ماه موکول شده و زمان فروش در فروشگاه‌ها نیز کمی بعدتر از آن خواهد بود. شما درباره این قاب و به طور کل آیفون XR چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post اپل برای آیفون XR قاب شفاف خواهد فروخت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا