اخبار کسب و کار

فیلم سینمایی «علاءالدین» سال آینده اکران خواهد شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

انتشار اولین تریلر از فیلم سینمایی «علاءالدین» (Aladdin) باعث شده این اثر سینمایی که قرار است سال آینده اکران شود سوژه پررنگ اخبار این‌ روزها شود.
خیلی‌ها انیمیشن علاءالدین را فراموش نکرده‌اند، انیمیشن ۹۰ دقیقه‌ای دیزنی که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و گیشه‌ها و قلب هواداران را تسخیر کرد. این انیمیشن پرفروش‌ترین فیلم سال لقب گرفت و در کنار موفقیت تجاری، توسط منتقدان هم تحسین شد. در سال‌های بعد دو انیمیشن دیگر تحت عناوین «بازگشت جعفر» در سال ۱۹۹۴ و «علاءالدین و شاه دزدان» در سال ۱۹۹۶ به عنوان دنباله قسمت اول ساخته شدند.

انتشار تریلر فیلم‌سینمایی علاءالدین واکنش‌های فراوانی به همراه داشته. خیلی‌ها معتقدند این کار دیزنی یعنی نابود کردن خاطرات و نوستالژی‌های گذشته اما بعضی‌ها هم از نزدیک‌شدن به‌ زمان اکران فیلم هیجان‌زده شده‌اند

نهایتا در سال ۲۰۱۶ بود که خبردار شدیم قرار است یک نسخه لایو اکشن (اشاره به فیلم‌هایی که در آن‌ها به جای بهره‌گیری از انیمیشن از بازیگران و صحنه‌های واقعی استفاده شده است) از این انیمیشن ساخته شود. دیزنی پیش از این در سال ۲۰۱۷ نسخه لایو اکشن انیمیشن دیو و‌ دلبر را هم ساخته بود که به یکی از موفق‌ترین آثار همان‌سال در هالیوود تبدیل شد‌.
فیلم‌ سینمایی علاءالدین را گای ریچی انگلیسی کارگردانی کرده و در حالی که منا مسعود نقش علاءالدین را به عهده دارد، ویل اسمیت ایفاگر نقش غول چراغ جادو خواهد بود. بد نیست به این‌ نکته هم اشاره کنیم که در قسمت اول و سوم انیمیشن صداپیشه غول‌ چراغ جادو بازیگر درگذشته، رابین ویلیامز بود.
انتشار تریلر فیلم‌سینمایی علاءالدین واکنش‌های فراوانی به همراه داشته. خیلی‌ها معتقدند این کار دیزنی یعنی نابود کردن خاطرات و نوستالژی‌های گذشته اما بعضی‌ها هم از نزدیک‌شدن به‌ زمان اکران فیلم هیجان‌زده شده‌اند. بعضی از تیم بازیگری خوششان نیامده و کسانی هم از زیبایی‌شناسی و عدم تطابق با انیمیشن ِاندک تصاویری که در تریلر به چشم‌ می‌خورد انتقاد کرده‌اند ، با این حال فعلا نمی‌شود درباره‌ کیفیت این اثر سینمایی قضاوت دقیقی داشت.
فیلم‌ سینمایی علاءالدین که گفته می‌شود یک اثر موزیکال است در ماه می سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

The post فیلم سینمایی «علاءالدین» سال آینده اکران خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا