اخبار کسب و کار

گلکسی A9 معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

دقایقی پیش، مدل ۲۰۱۸ گوشی سامسونگ گلکسی A9 که اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه است، رسما معرفی شد. مدتی پیش سامسونگ مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 را معرفی کرد که از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و با افزودن یک دوربین تله‌فوتو، تعداد دوربین‌های این گوشی جدید به ۴ عدد رسیده است. با بهره‌گیری از دوربین تله‌فوتو یا دوربین مجهز به لنز فوق واید، می‌توانید از زوم اپتیکال بهره ببرید یا منظره‌ی وسیع­تری را در فریم عکس جای دهید.

دوربین تله‌فوتو زوم دو برابری را به ارمغان می‌آورد و از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی هم مجهز به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و یک لنز با دیافراگم F/1.7 است که برای عکاسی در محیط‌های تاریک عملکرد قابل توجهی دارد.

سومین دوربین از لنز فوق واید ۱۲۰ درجه‌ای بهره می‌برد که مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین این گوشی از قابلیت هوش مصنوعی هم بهره می‌برد و با شناسایی مناظر مختلف، می‌تواند تنظیمات مختلفی را اعمال کند. در نهایت باید به دوربین ۵ مگاپیکسلی اشاره کنیم که برای تشخیص عمق تعبیه شده و می‌تواند کیفیت حالت بوکه را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

نمایشگر ۶.۳ اینچی این گوشی از نوع AMOLED است و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ بهره می‌برد و فاقد بریدگی نمایشگر است. در بالای صفحه‌نمایش یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با لنزی که از دیافراگم F/2.0 بهره می‌برد، دیده می‌شود. این یعنی گوشی گلکسی A9 در مجموع از ۵ دوربین بهره می‌برد.

گلکسی A9

این گوشی در دو مدل مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه‌ی بازار خواهد شد که البته هر دو مدل از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند و تا ۵۱۲ گیگابایت هم می‌توانند از کارت حافظه microSD استفاده کنند. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است و انرژی آن را باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. در بدنه‌ی این گوشی جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دیده می‌شود و حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی تعبیه شده است. در ضمن این گوشی میان‌رده به صورت پیش‌فرض از اندروید ۸.۰ اوریو بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A9 در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان)، در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی در کشورهای اروپای غربی با قیمت ۵۹۹ یورو و در بریتانیا با قیمت ۵۴۹ پوند روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

The post گلکسی A9 معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا