اخبار کسب و کار

جدیدترین تصاویر رندر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چیزی به مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) باقی نمانده و علاوه بر معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸، احتمالا شاهد معرفی چند مدل جدید از آیپد هم باشیم. یکی از این مدل‌ها، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی است که ساعاتی پیش رندرهای جدیدی از آن منتشر شده است.

این رندرها نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌ی یکسان صفحه‌نمایش در هر چهار طرف گجت هستند و علاوه بر این می‌توانیم به گوشه‌های گرد آیپد پرو و فقدان دکمه هوم اشاره کنیم. این فقدان به بهره‌گیری این گجت از تکنولوژی فیس آی‌دی برمی‌گردد و در ضمن هر سه آیفون ۲۰۱۸ هم مجهز به این مشخصه هستند.

از آنجایی که صفحه‌نمایش تبلت‌ها باید از حداقل حاشیه‌ای بهره ببرند که استفاده از آن‌ها به کار ساده‌تری بدل شود، به همین خاطر در مورد این گجت شاهد استفاده از بریدگی نمایشگر نیستیم، زیرا حاشیه‌ی فوقانی به اندازه کافی برای تعبیه‌ی سیستم فیس آی‌دی ضخامت دارد. خطوط آنتن در پنل پشتی نشان‌دهنده‌ی جنس فلزی این پنل است. همانطور که در این رندرها می‌توانید ببینید، رابط Smart Connector به پشت تبلت در قسمت پایین آن منتقل شده است. این تغییر موقعیت شاید به معنای امکان استفاده از کاور کیبرد و بهره‌گیری از تبلت به‌صورت افقی باشد.

در کنار آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، مدل ۱۰.۵ اینچی هم معرفی می‌شود و هر دو آن‌ها از پنل‌های LCD و تراشه A12 یا A12X بهره می‌برند. مطمئنا این تبلت‌ها از قلم اپل هم پشتیبانی می‌کنند اما طبق این تصاویر، دیگر اثری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دیده نمی‌شود.

منبع: GSM Arena

The post جدیدترین تصاویر رندر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا