اخبار کسب و کار

Okami دومین رکورد گینس خود را هم ثبت کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

افتخارات بازی «اوکامی» (Okami) حتی پس از این همه سال هنوز هم ادامه دارد؛ افتخاراتی که متاسفانه منجر به موفقیت‌های تجاری نشده‌اند. در نمایشگاه کامیک-کان نیویورک، شرکت کپ‌کام خبر داد که بازی Okami توانسته است برای دومین بار، وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

اسم Okami به عنوان تحسین شده ترین بازی که نقش اصلی آن یک حیوان است در گینس ثبت شده.

در سال ۲۰۱۰ بود که بازی Okami اولین رکورد گینس خود را ثبت کرد. اسم این بازی به عنوان «ناموفق‌ترین بازی که جایزه‌ی بازی سال برده است» در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده بود؛ رکوردی که چندان هم جذاب نیست و مطمئنا کپ‌کام علاقه‌ی چندانی به آن ندارند. رکورد جدید ثبت شده، آن‌قدر هم تیره و تاریک نیست.

بازی Okami توانسته است رکورد تازه‌ای به عنوان «تحسین شده ترین بازی که نقش اصلی آن یک حیوان است» را برای خود در کتاب گینس ثبت کند.

بازی Okami در سال ۲۰۰۶ روی کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود. استودیوی بازی‌سازی Clover Studios سازنده‌ی این بازی است؛ استودیویی که اعضای آن از کپ‌کام بیرون زدند و استودیوی «پلاتینیوم گیمز» را تاسیس کردند. بازی Okami تا به امروز روی کنسول‌های مختلفی عرضه شده است؛ طوری که چه روی کنسول‌های نسل قبلی و چه کنسول‌های نسل فعلی، یک نسخه از آن برای بازی کردن پیدا می‌شود. اخیرا هم شاید عرضه‌ی Okami روی نینتندو سوییچ بوده‌ایم.

منبع: Siliconera

The post Okami دومین رکورد گینس خود را هم ثبت کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا