اخبار کسب و کار

پخش زنده مراسم گوگل؛ معرفی گوشی‌های پیکسل ۳ [پخش زنده به پایان رسید]

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

عصر سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه، گوگل طی مراسمی که در نیویورک برگزار می‌کند، از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود رونمایی خواهد کرد. هیجان‌انگیزترین بخش مراسم گوگل که طرفداران محصولات این غول دنیای تکنولوژی مدت‌ها منتظر آن بودند، معرفی جدیدترین نسل از گوشی‌های هوشمند گوگل یعنی دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال خواهد بود. گوشی‌هایی که بعد از آیفون‌های جدید، می‌توانند مهم‌ترین گوشی‌های امسال باشند.

کنفرانس گوگل برای معرفی پیکسل ۳ و جدیدترین سخت افزارهای این شرکت را ۱۷ مهر ماه ساعت ۶:۱۰ عصر در همین مطلب به صورت زنده تماشا کنید.

مدل ایکس‌ال از نسل سوم گوشی‌های پیکسل، مشابه سایر گوشی‌های پرچمدار یکی دو سال اخیر دارای بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ خواهد بود. بر خلاف طراحی صفحه نمایش که گوگل با ترند روز دنیا همراه شده است، در ساخت دوربین با موج جدید دوربین‌های چندتایی همراه نشده و همچنان بر سنت خود در استفاده از تک لنز پایبند بوده است. پیش‌تر و در گوشی پیکسل ۲ گوگل ثابت کرده بود که با تک دوربین می‌توان کیفیتی قابل مقایسه با بهترین دوربین‌های چندگانه گوشی‌های پرچمدار ارائه کرد. بخش زیادی از توانایی دوربین گوشی‌های پیکسل به قدرت الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کار رفته در این گوشی‌ها مربوط می‌شود که انتظار می‌رود گوگل این الگوریتم‌ها را در پیکسل ۳ ارتقا داده باشد.

اما تنها بازیگر مراسم روز سه‌شنبه گوشی پیکسل ۳ نیست. گوگل در این مراسم همانند مراسم سال گذشته، در کنار گوشی‌های پیکسل، گجت‌های گوگل هوم، کروم‌کست، نسل جدید پیکسل‌بوک و نسل جدید هدفون‌های پیکسل را معرفی خواهد کرد. برای این که اطلاعات بیشتری در خصوص این مراسم و گجت‌هایی که در آن معرفی می‌شود، به دست آورید مقاله «۹ چیزی که از مراسم رونمایی گوگل پیکسل ۳ انتظار داریم» را در دیجی‌کالا مگ مطالعه کنید.

اگر شما هم نسبت به دیدن جدیدترین محصولات سخت‌افزاری گوگل هیجان‌زده هستید، می‌توانید مراسم گوگل برای رونمایی از این محصولات را به صورت زنده از دیجی‌کالا مگ تماشا کنید. در زیر همین پست می‌توانید لایوبلاگ و گزارش فارسی رویداد را به صورت هم‌زمان با مراسم اصلی دنبال کنید.

The post پخش زنده مراسم گوگل؛ معرفی گوشی‌های پیکسل ۳ [پخش زنده به پایان رسید] appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا