اخبار کسب و کار

گزارش بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از مرکز پردازش دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

صبح چهارشنبه، ۱۱ شهریور ۹۷، جمعی از دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مرکز پردازش دیجی‌کالا که بزرگ‌ترین مرکز پردازش در منطقه است، بازدید کردند و با چشم‌اندازهای مدیریتی دیجی‌کالا و سازوکارهای واحد عملیات از نزدیک آشنا شدند.

دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که به صورت تئوری با شیوه‌های مختلف مدیریت آشنا شده‌اند، این بار این فرصت را پیدا کردند تا از نزدیک با روند مدیریت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران آشنا شوند. در ابتدای این برنامه تاریخچه شکل‌گیری دیجی‌کالا برای دانشجویان شرح داده شد و آن‌ها با مدل کسب و کار ابتدایی دیجی‌کالا آشنا شدند. در ادامه روند تکامل این مدل کسب و کار و اضافه شدن دسته‌بندی‌های جدید به سبد خدمات دیجی‌کالا شرح داده شد تا این دانشجویان با روندی که یک کسب و کار نوپا تا رسیدن به بلوغ طی می‌کند به صورت موردی آشنا شوند.

در این معرفی چشم‌انداز و بیانیه ماموریت دیجی‌‌‌کالا به دانشجویان ارائه و برنامه‌های دیجی‌‌کالا برای دست‌یابی به این چشم‌انداز برای آن‌ها شرح داده شد. در همین راستا چگونگی رسیدن دیجی‌کالا به مدل کسب و کار مارکت پلیس توضیح داده شد و در خصوص ویژگی‌های این مدل بحث شد.

پس از آشنایی کلی دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با کسب و کار دیجی‌‌کالا، تور بازدید از مرکز پردازش دیجی‌‌کالا در سایت دانش آغاز شد. این مرکز پردازش بزرگ‌ترین مرکز پردازش کالا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست و بازدید از این مرکز می‌تواند دید خوبی از نحوه مدیریت فرآیند پردازش کالا به مدیران آینده ارائه کند.

در این تور دانشجویان با نحوه طبقه‌بندی کالاها در قفسه‌های انبار، نحوه مدیریت موجودی انبار، فرآیند پردازش سبد سفارش، بسته‌بندی و دسته‌بندی بسته‌ها برای ارسال برای مشتریان آشنا شدند. در این برنامه دانشجویان سوالات و ابهامات خود را مطرح می‌کردند و مسئولین هر بخش به توضیح این موارد و رفع ابهام دانشجویان می‌پرداختند.

The post گزارش بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از مرکز پردازش دیجی‌کالا appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا