اخبار کسب و کار

فیلم مگامن ساخته می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی کپ‌کام خبر داده است که می‌خواهند مجموعه‌ی «مگامن» (Mega Man) را به هالیوود بیاورند. طبق خبری که این شرکت ژاپنی به تازگی منتشر کرده است، فیلم مگامن انیمیشنی نخواهد بود.

تاریخ انتشاری برای عرضه‌ی فیلم مگامن در نظر گرفته نشده است.

کارگردانی و نویسندگی فیلم مگامن، که اسم آن هم مگامن خواهد بود، به دست «هنری یوست» (Henry Joost) و «اریل شولمن» (Ariel Schulman) سپرده شده است. این دو کارگردان پیش از این با همدیگر روی پروژه‌های مختلفی مثل قسمت سوم و چهارم فیلم‌های Paranormal Activity و فیلم‌های Nerve و Viral کار کرده‌اند.

تهیه کنندگی فیلم مگامن به دست «ماسی اوکا» سپرده شده که اخیرا تهیه کنندگی فیلم «دث نوت» (Death Note) را برعهده داشته است.

استودیوی فیلم‌سازی Chernin Entertainment هم قرار است تولید این فیلم را به دست بگیرد. این استودیو را بیشتر به خاطر تولید مجموعه‌ی «سیاره‌ی میمون‌ها» می‌شناسیم.

کپ‌کام در بیانیه‌ی خود به این موضوع اشاره کرده است که آن‌ها نه تنها فقط گیمرها، بلکه طرفداران فیلم‌های اکشن را هم به عنوان مخاطب‌های فیلم مگامن می‌بینند. طبق گفته‌ی کپ‌کام، فیلم مگامن به دنیای این مجموعه وفادار خواهد بود و در عین حال، کیفیتی در حد و اندازه‌ی بهترین ساخته‌های اکشن هالیوود خواهد داشت. یعنی بهتر است اساسا قید خوب بودن فیلم را از همین حالا بزنیم.

تاریخ انتشاری برای عرضه‌ی فیلم مگامن در نظر گرفته نشده است.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های مگامن، یعنی Mega Man 11 دو سه روز پیش روی کنسول‌های خانگی و کامپیوتر عرضه شد.

منبع: Gematsu

The post فیلم مگامن ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا