اخبار کسب و کار

فصل پایانی بازی واکینگ دد تمام خواهد شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

خالق مجموعه‌ی بزرگ «مردگان متحرک» (The Walking Dead) خودش برای حل مشکل بازی سریالی این مجموعه، دست به کار شده است. «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman)، نویسنده و خالق مجموعه کمیک‌های واکینگ دد، خبر داده است که می‌خواهد توسط شرکت خود، فصل پایانی بازی واکینگ دد را تمام کند.

شرکت اسکای‌باند به صورت قراردادی فصل چهارم بازی واکینگ دد را تمام خواهد کرد.

رابرت کرکمن در طول رویداد کامیک-کان نیویورک گفت: «با تل‌تیل گیمز به توافق رسیده‌ایم تا به کمک شرکت خودمان یعنی اسکای‌باند وارد عمل شویم و فصل چهارم بازی را به پایان برسانیم.»

شرکت «اسکای‌باند» (Skybound) بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن گفته است که مالکیت بازی The Walking Dead: The Final Season را به دست گرفته‌اند و این فصل را تمام خواهند کرد. شرکت اسکای‌باند قرار است با تیم اصلی سازنده‌ی بازی که پیش از این در تل‌تیل گیمز مشغول به کار بودند همکاری کند.

اسکای‌باند در توییتر رسمی خود در قالب یک پیغام نوشته است: «بسیار خوشحال هستیم که از توافق خود با تل‌تیل گیمز می‌گوییم؛ توافقی که به اسکای‌باند اجازه می‌دهد تا The Walking Dead: The Final Season را ادامه دهد. قصه‌ی کِلِم را درست تمام تمام خواهیم کرد.»

خبرگزاری هفته‌ی گذشته با استناد به منابع خود، گزارش داده بود که تل‌تیل گیمز به دنبال یک شرکت دیگر است تا به صورت قراردادی، فصل چهارم واکینگ دد را تمام کند. بر اساس گزارش کوتاکو، ساخت قسمت سوم پیش از تعطیلی تل‌تیل گیمز کم و بیش به پایان رسیده بود و بخش‌هایی از دیالوگ‌های قسمت چهارم هم ضبط شده بودند.

شرکت اسکای‌باند، که بیشتر به خاطر کمیک‌های خود شناخته می‌شود، بهار امسال شعبه‌ای جدید برای ساخت بازی‌های ویدیویی تاسیس کرد.

خالق واکینگ دد خبر تمام کردن فصل چهارم بازی سریالی تل‌تیل گیمز را در مراسمی که برای سریال واکینگ دد برگزار شده بود اعلام کرد. رابرت کرکمن پس از اعلام این خبر گفت که «نمی‌شود در یک سال هم آندرو لینکلن را از دست بدهیم و هم کلمنتاین را.» آندرو لینکلن، بازیگر نقش «ریک گرایمز» در سریال واکینگ دد، در همین برنامه آخرین صحنه‌ی خود در مجموعه‌ی واکینگ دد را به افراد نشان داد.

جزییات بیشتری از وضعیت تمام شدن فصل چهارم بازی واکینگ دد در اختیار نداریم، ولی شرکت اسکای‌باند گفته است که به زودی درباره‌ی این موضوع صحبت خواهند کرد.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فصل پایانی بازی واکینگ دد تمام خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا