اخبار کسب و کار

رسما اعلام شد؛ آیفون‌های ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۱ شهریور معرفی می‌شوند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اپل ساعاتی پیش دعوتنامه مربوط به مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات خود را برای بسیاری از رسانه‌ها ارسال کرد. در این مراسم به غیر از معرفی نسل جدید آیفون ها، احتمالا از نسل جدید آیپد پرو و اپل واچ هم پرده‌برداری می‌شود. طبق این دعوتنامه، این مراسم در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار می‌شود.

طبق شایعات منتشر شده، باید انتظار معرفی سه آیفون را داشته باشیم که یکی از آن‌ها از صفحه‌نمایش اولد ۵.۸ اینچی و دیگری از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و در نهایت یک مدل ارزان‌تر که از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۶.۱ اینچی بهره می‌برد. بر اساس دیگر شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد آیفون ال‌سی‌دی در رنگ‌های متنوع و جذابی عرضه می‌شود و گویا تمام آن‌ها مجهز به سیستم فیس آی‌دی خواهند بود. اپل در سال ۲۰۱۵ سر و صدای زیادی در مورد قابلیت لمس سه‌بعدی راه انداخته بود، اما بنا به جدیدترین خبرها احتمالا حداقل یکی از این گوشی‌های جدید از این قابلیت بهره نمی‌برد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل تصمیم دارد مدل‌های جدید مک‌بوک ایر و مک مینی را عرضه کند و شاید در این مراسم شاهد رونمایی از این گجت‌ها باشیم. مک‌بوک ایر جدید قرار است ارزان‌تر باشد و از حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر رتینا بهره ببرد. مک مینی هم مجهز به سخت‌افزارهای بهتری خواهد بود. همچنین انتظار بهره‌گیری آیپد پرو از فیس آی‌دی و بهره‌گیری اپل واچ از نمایشگر بزرگ‌تر را هم می‌توانیم داشته باشیم. اگر تمام این محصولات در این روز معرفی شوند، این رویداد به یکی از مهم‌ترین مراسم‌های اپل بدل می‌شود، اگرچه باید خاطرنشان کنیم که اپل معمولا محصولات مک را در مراسم جداگانه معرفی می‌کند.

منبع: The Verge

The post رسما اعلام شد؛ آیفون‌های ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۱ شهریور معرفی می‌شوند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا