اخبار کسب و کار

برای دانلود فیلم به وقت شام کدام سایت را انتخاب کنیم؟

در این نوشته پس از معرفی فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی‌کیا قصد معرفی وبسایتی را داریم که میتوانید این فیلم را حلال و قانونی دانلود کنید.

به وقت شام (دمشق) نوزدهمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا و یکی از فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فجر است. فیلم درباره داعش است و به همین دلیل بیشتر بازیگران فیلم عرب هستند. داعش در سال ۲۰۱۴ ادعای خلافت جهان اسلام را مطرح کرد و در سال ۲۰۱۷ از طرف سوریه، عراق و ایران خبر نابودی‌اش اعلام شد.

این فیلم در زمان قدرت داعش و در سوریه می‌گذرد و در ادامه نقد فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، سراغ نقد آن رفته‌ایم.در اغلب فیلم‌های حاتمی‌کیا شخصیت‌ها بر سر اختلاف عقیده‌شان نزاع دارند. برای مثال در آژانس شیشه‌ای حاج کاظم (پرویز پرستویی) و عباس (حبیب رضایی) از رزمنده‌هایی هستند که پس از جنگ در حکومت جایگاهی ندارند.

آن‌ها نسبت به وضعیت رزمندگان معترض‌اند و این اعتراض فیلم را آغاز می‌کند. سرهنگ سلحشور (رضا کیانیان) نگاه دیگری به مسئله دارد و همین چند زاویه نگاه می‌تواند نماینده زاویه‌های نگاه مختلف افراد جامعه باشد.

به وقت شام، جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا بوده که قرار است در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شود.

حاتمی کیا یکی از برجسته‌ترین کارگردانان حال حاضر سینمای ایران است که از سال ۱۳۵۹ تا به امروز در زمینه‌های کارگردانی، نویسندگی، تدوین و بازیگری مشغول فعالیت است. او که آثار فاخری همچون بادیگارد، به رنگ ارغوان، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین و… را در رزومه هنری خود دارد، این بار با فیلمی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران به جشنواره فیلم فجر آمده است. این فیلم که با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده، فیلمبرداری خود را در ماه خرداد آغاز کرده و بیشتر صحنه‌های آن در لوکیشن‌های نظامی مانند فرودگاه‌های نظامی تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز و… فیلمبرداری شده است.

این فیلم با بازی بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی، روایتگر دو خلبان ایرانی است که قصد دارند تعدادی از مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند. در ادامه می‌توانید خلاصه، عوامل و تصاویری از این اثر را مشاهده کنید.

سازندگان به وقت شام در خلاصه داستانی آن گفته‌اند: روایتگر داستان هواپیمای کمکی از ایران به سوریه است که برای نشستن در فرودگاه دمشق دچار مشکلاتی می شود.

ابراهیم حاتمی کیا در نشستی بیان میکند: داستان فیلم «به وقت شام» زاییده تخیل من است

حاتمی‌کیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا داستان خلبان ایرانی در فیلم واقعی است و یا اینکه واقعا برای یک رزمنده ایرانی در سوریه همچین اتفاقی افتاده، اظهار داشت: من برای تحقیقاتم نزدیک به یک ماه در سوریه بودم، موضوعی که پیش آمده مثل یک تابلوی نقاشی است که بنده قطعات آن را کنار هم چیده و کلاژی را ایجاد کردم که طبق تحقیقاتم قطعه قطعه این کلاژ واقعی است ولی کل این موضوع یعنی داستان فیلم زاییده تخیل بنده است.

جهت دانلود فیلم به وقت شام میتوانید به سایت هکس دانلود سر بزنید و این فیلم زیبا را با لینک قانونی دریافت نمایید.

 

 

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا