اخبار کسب و کار

ساخت Baldur’s Gate 3 شروع شده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

خبرهایی تازه از شروع ساخت قسمت سوم مجموعه بازی‌های «دروازه‌های بالدور» (Baldur’s Gate) می‌گویند. به لطف توییت جدیدی از «برایان فارگو» (Brian Fargo) از این موضوع خبردار شده‌ایم. برایان فارگو که یکی از مدیران سابق شرکت قدیمی «اینترپلی» (Interplay) است، در توییتر خود به تازگی نوشته که او می‌داند چه کسی مشغول کار روی بازی Baldur’s Gate 3 است.

توییتر برایان فارگو، سر و صدای زیادی بین طرفداران مجموعه بازی‌های Baldur’s Gate به راه انداخت؛ طوری که طولی نکشید تا شایعه‌ای درباره‌ی استودیوی سازنده‌ی Baldur’s Gate 3 شنیدیم. شایعه‌ای از یک تالار گفتگو نه چندان معتبر به بیرون درز کرد که استودیوی بازی‌سازی «لاریان» (Larian Studios) را به عنوان سازنده‌ی قسمت بعدی مجموعه بازی‌های دروازه‌های بالدور معرفی می‌کرد.

استودیوی بازی‌سازی Larian Studios اخیرا با مجموعه‌ی «دیوینیتی» (Divinity) خود توانسته است اشتیاق جدیدی برای نقش‌آفرینی‌های کلاسیک نوبتی ایجاد کند و محبوبیت این بازی‌ها را دوباره بازگرداند. اینکه ساخت بازی Baldur’s Gate 3 به استودیوی لاریان سپرده شود، اصلا موضوع عجیبی نیست.

با این حال، استودیوی لاریان این موضوع را تکذیب کرد و به خبرگزاری Wccftech در یک بیانیه گفت که در حال حاضر روی مجموعه‌ی دیوینیتی خود کار می‌کنند و حقوق مجموعه‌ی دروازه‌های بالدور را هم در اختیار ندارند.

بازی Baldur’s Gate و دنباله‌ی آن که به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ عرضه شدند، از بهترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ صنعت بازی هستند. استودیوی بازی‌سازی «بایوویر» (Bioware) با ساخت این دو بازی بود که اسم و رسمی برای خود پیدا کرد. قرار بود قسمت سوم بازی Baldur’s Gate در استودیوی Black Isle، یعنی استودیوی سازنده‌ی فال‌آوت ۲ و تورمنت، ساخته شود. با این حال، ساخت Baldur’s Gate 3 لغو شد و تا همین یکی دو سال پیش هم دیگر چیزی درباره‌ی این بازی نشنیدیم.

بازی Baldur's Gate 2

نقش‌آفرینی‌های کلاسیک به تازگی محبوبیت دوباره‌ای پیدا کرده‌اند. اخیرا شاهد عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Wasteland 2 یا Pillars of Eternity بوده‌ایم و از طرفی حتی سازندگان تورمنت دنباله‌ای جدید برای آن به اسم Torment: Tides of Numenera عرضه کردند. دو قسمت اخیر مجموعه‌ی دیوینیتی هم نقش‌آفرینی‌های نوبتی کلاسیک بوده‌اند و بازخورد شگفت‌انگیزی داشته‌اند.

بدون شک دوره‌ی فعلی،‌ بهترین زمان برای بازگشت یکی از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های کلاسیک تاریخ صنعت بازی است.

منبع: Usgamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ساخت Baldur’s Gate 3 شروع شده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا