اخبار کسب و کار

عیدی شما؛ یک سبد پر از کتاب

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

فیدیبو و دیجی‌کالا یک هدیه خیلی خوب برای شما دارند. اگر تا به حال از فیدیبو خرید نکرده‌اید و اصلا اسم کتاب الکترونیک به گوشتان نخورده، امروز بهترین فرصت برای این آشنایی شیرین و جذاب است. کتاب الکترونیک یعنی کتابی که شما به صورت کاملا قانونی، در یک فایل باکیفیت، در گوشی، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود می‌خوانید. حالا فیدیبو که اولین و بزرگترین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک در ایران است، برای اولین خرید شما از این اپلیکیشن ۴۰ درصد تخفیف بدون محدودیت گذاشته است. یعنی می‌توانید همین حالا سبد خریدتان را پر از کتاب کنید و مثلا به جای ۱۰۰ هزار تومان، فقط ۶۰ هزار تومان پرداخت کنید. آن هم ۶۰ هزار تومانی که با آن ده‌ها کتاب الکترونیک خریده‌اید، چون این کتاب‌ها به دلیل نداشتن هزینه چاپ و کاغذ بسیار ارزان‌تر از کتاب‌های چاپی هستند. اما یادتان باشد فیدیبو فقط کتاب الکترونیک ندارد، شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی هزاران کتاب صوتی و پادکست را هم در خانه، ترافیک، صف، مطب دکتر و هر جای دیگری که وقتتان تلف می‌شود، گوش کنید.
البته تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که فیدیبو کاربران قبلی خودش را فراموش نکرده و آنها هم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف از فیدیبو خریداری کنند.
حالا که هم کتاب الکترونیک را شناختید هم فیدیبو، می‌توانید با کتابخانه خاک گرفته خانه‌تان خداحافظی کنید و به جای جمع کردن کتاب‌هایی که دیگر در خانه‌های کوچک امروزی جایی ندارند، یک کتابخانه بزرگ و پرمحتوا از کتاب‌هایی که دوست دارید در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود ایجاد کنید.
یادتان باشد با دانلود اپلیکیشن فیدیبو هزاران کتاب الکترونیک، صوتی و پادکست، همیشه و همه‌ جا در گوشی موبایل همراهتان است.

کد تخفیف اولین خرید از فیدیبو: dgk40

کد تخفیف کاربران فعلی فیدیبو: all20

مهلت استفاده از کد تخفیف تا آخر روز جمعه ۹ شهریور ماه است.

دانلود رایگان فیدیبو

The post عیدی شما؛ یک سبد پر از کتاب appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا