اخبار کسب و کار

The Nun 2018 : اکران برترین فیلم ترسناک 2018 در راه هست

The Nun 2018 نام فیلم ترسناک و معمایی جدیدی است که قرار است 16 شهریور 1397 بر روی پرده نقره ای سینما برود.

فیلم سینمایی راهبه (The Nun) یک فیلم ترسناک ماورایی است که توسط کورین هاردی فیلم‌ساز انگلیسی ساخته شده است. فیلم‌نامه را هم گری دوبرمن نوشته که بیشتر بخاطر نوشتن فیلم‎‌نامه آثاری چون آنابل، آنابل: آفرینش و همکاری در نوشتن فیلم‌نامه‌ی It شناخته می‌شود. راهبه اسپین‌آف یا یکی از مشتقات فیلم احضار ۲ (The Conjuring 2) و پنجمین اثر در مجموعه فیلم‌های احضار به حساب می‌آید. داستان فیلم درباره تحقیقاتی است که حوالی سال ۱۹۵۲ درباره خودکشی مرموز یک راهبه در یک صومعه واقع در کشور رومانی انجام می‌شود. چنانکه اشاره شد این اثر سینمایی را کورین هاردی کارگردانی کرده است؛ او پیش از این ساخت فیلم ترسناک The Hallow در سال ۲۰۱۵ را به عنوان اولین اثر سینمایی‌اش در کارنامه داشت و حال به نظر می‌رسد با فیلم راهبه قصد دارد خود را به عنوان یک کارگردان هالیوودی فیلم‌های ژانر وحشت جابیاندازد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که هاردی از احتمال ساخت فیلم راهبه ۲ نیز سخن به میان آورده است. طبق گفته‌های این کارگردان در صورت موفقیت فیلم، احتمال ساخت راهبه ۲ کاملا بالا می‌رود.

محصول کشور : آمریکا

ژانر فیلم : ترسناک, رازآلود, هیجان انگیز

امتیاز IMDB : NA/10

زبان فیلم : انگلیسی

زمان فیلم : ۹۶ دقیقه

رده سنی : R

کمپانی منتشر کننده : Warner Bros. Pictures

کارگردان : Corin Hardy

بازیگران : Charlotte Hope, Taissa Farmiga, Ingrid Bisu, Bonnie Aarons, Demián Bichir, August Maturo

خلاصه داستان : این فیلم ترسناک و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی کورین هاردی می‎باشد. این فیلم داستان کشیشی به نام پدر برک را روایت می‌کند که دارای گذشته‎ی ناگوار و تاریکی هست و برای بررسی علت مرگ مرموز یک راهبه به رومانی فرستاده می‌شود. اما…

لینک های خارجی : IMDB  –   wikipedia

 فیلم راهبه 2018

The Nun is an upcoming American gothic supernatural horror film directed by Corin Hardy. The screenplay by Gary Dauberman is from a story by James Wan and Dauberman. It is a spin-off of 2016’s The Conjuring 2 and the fifth installment in The Conjuring series, and stars Demián Bichir, Taissa Farmiga and Jonas Bloquet. The film is set to be released in the United States and Canada on September 7, 2018.

جهت دانلود فیلم The Nun 2018 به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

 

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا