اخبار کسب و کار

کوئنتین تارانتینو بالاخره رومن پولانسکی فیلم روزی روزگاری در هالیوود را پیدا کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

این روزها یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال تولید، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با نام «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon Time in Hollywood) است. داستان فیلم روزی روزگاری در هالیوود درباره یک بازیگر افول کرده تلویزیون و بدلکارش است که هر دو تصمیم می‌گیرند سفری را برای دست و پا کردن دوباره اسم و رسم برای خودشان در صنعت سینما آغاز کنند. این سفر اودیسه‌وار در سال ۱۹۶۹ در لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد. زمانی که سایه وحشت روی صنعت سینما گسترده شده است.

تارانتینو بازیگر موردعلاقه‌اش را برای ایفای نقش رومن پولانسکی پیدا کرده است. او یک بازیگر ۳۲ ساله لهستانی ناشناخته به نام رافال زاویروچاست.

عاشقان سینما می‌دانند که مهم‌ترین اتفاقی که سال ۱۹۶۹ افتاد جنایت وحشتناک علیه خانواده پولانسکی بود. شبی که رومن پولانسکی، کارگردان بزرگ لهستانی خانه نبود، اعضای فرقه شیطان‌پرستی چارلز منسون به خانه او حمله کرده و همسرش، شارون تیت را که بازیگر بود به قتل رساندند. شارون تیت باردار بود و این اتفاق وحشت زیادی به دل اهالی سینما انداخت. در پس‌زمینه فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو این قصه روایت می‌شود. حالا بعد از مدت‌ها جست‌وجو بنظر می‌رسد تارانتینو بازیگر موردعلاقه‌اش را برای ایفای نقش رومن پولانسکی پیدا کرده است. او یک بازیگر ۳۲ ساله لهستانی ناشناخته به نام رافال زاویروچاست. عمده بازی‌های او در سریال‌های تلویزیونی و چند فیلم لهستانی بوده است.

از قبل اعلام شده بود که بازیگر نقش شارون تیت هم «مارگو رابی» است و حتی اولین عکس‌ها از رابی با گریم و لباس شارون تیت در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» منتشر شد.

فیلم تارانتینو یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌هایی است که امسال جلوی دوربین می‌رود. لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، آل پاچینو، کرت راسل و داکوتا فنینگ جزو بازیگران مشهوری هستند که در «روزی روزگاری در هالیوود» حضور دارند.

فیلم تارانتینو قرار است تابستان سال آینده روی پرده سینماها برود. رومن پولانسکی هنوز درباره فیلم تارانتینو که به هر حال بخشی از زندگی او را روایت می‌کند اظهارنظری نداشته است.

منبع: The Playlist

The post کوئنتین تارانتینو بالاخره رومن پولانسکی فیلم روزی روزگاری در هالیوود را پیدا کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا