اخبار کسب و کار

پخت و پز در کم‌تر از سی دقیقه

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در دنیای امروز که بیشتر آدم‌ها با مشکل کمبود وقت روبه‌رو هستند، سریع‌تر انجام دادن کارها نوعی امتیاز محسوب می‌شود. آشپزی یکی از این کارهاست. کاری که اگر بخوهیم چیزی جز نیمرو بپزیم به نظر بسیار وقت‌گیر می‌رسد که البته همین‌طور هم هست. برای پختن بسیاری از غذاها باید زمان زیادی صرف کرد و همین مسئله خیلی وقت‌ها باعث می شود بیخیال آشپزی شویم و معده‌مان را به دست غذاهای آماده و فست‌فود بسپاریم. کاری که در بلند مدت می‌تواند یک خطر جدی برای سلامت‌مان محسوب شود. کتاب «غذاهای سی دقیقه‌ای» به شما یاد می‌دهد چطور در تنها سی دقیقه یا کمتر یک غذای خوشمزه و لذیذ بپزید.
بو بنت، نویسنده کتاب، دوره‌های آشپزی مختلفی در کشورهای فرانسه، انگلستان و آمریکا گذرانده است. هدف او استفاده از روش‌های متدوال و مرسوم در تهیه غذاهای نو و ابتکاری است. او در این کتاب به ساده‌ترین شکل ممکن یاد داده که چگونه می‌توانید به پروسه پختن یک غذا سرعت دهید و با استفاده از موادی که در یخچالتان باقی مانده با صرف زمانی کوتاه به برنامه غذایی‌تان تنوع ببخشید.

چه کسانی کتاب غذاهای سی دقیقه‌ای را بخوانند؟

سر فصل‌های این کتاب: وقت غذا را جدی بگیرید، ابزار لازم، مواد خوراکی کلیدی برای سرعت بخشیدن به کار، تمرکز بر بازدهی، کسب مهارت برای سرعت، تکنیک‌های آشپزی سریع، آشپزی در حجم زیاد و دستور پخت سی دقیقه‌ای غذاها و پیش‌غذاهای مختلف است. برای خواندن کتاب غذاهای سی دقیقه ای لازم نیست از فصل اول شروع کنید و همه فصل‌ها را مطالعه کنید. تنها کافیست فصل‌هایی که فکر می‌کنید لازم دارید را مطالعه کنید و سراغ دستور پخت‌ها بروید و هرگاه نیاز به راهنمایی داشتید به کتاب برگردید.
اگر کارها و مشغله‌هایتان باعث شده زمان کافی برای غذا پختن نداشته باشید با خواندن این کتاب می‌توانید تنها در مدتی که صرف رفتن به یک رستوران و برگشت از آن می‌شود غذا بپزید و علاوه بر خوردن یک غذای خانگی در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. این کتاب برای کسانی که به آشپزی به دید سرگرمی نگاه می‌کنند و غذا پختن از تفریح‌های آن‌هاست هم به خاطر تنوع و ابتکاری که در آشپزی دارد، احتمالا جالب خواهد بود.

این کتاب‌ در کمپین #چی_بخونم قرار دارد و می‎‌توانید آن را با ۳۰ درصد تخفیف از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.
کد تخفیف: off30

خرید کتاب از فیدیبو

The post پخت و پز در کم‌تر از سی دقیقه appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا