اخبار کسب و کار

پیکسل ۳ این بار پشت یک تاکسی جا گذاشته شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در دنیای گوشی‌های هوشمند، گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند، همیشه اطلاعات و عکس‌هایشان لو می‌رود. درواقع غیر ممکن است برای شرکت‌هایی مثل اپل، سامسونگ و شرکت‌های بزرگ دیگر مثل گوگل، اطلاعات و طراحی گوشی‌های خود را تا زمان معرفی مخفی نگه دارند. این موضوع اما برای گوگل، بدتر از هر شرکت دیگری شده است و پس از منتشر شدن ویدیوی آنباکسینگ، انتشار بررسی تخصصی گوشی و حتی فروش گوشی آینده گوگل، حالا یک اتفاق نسبتا کم هیجان‌تر برای پرچمدار بعدی این شرکت یعنی پیکسل ۳ رخ داده است. فردی این گوشی را پشت تاکسی Lyft (سرویسی مشابه اوبر) جا گذاشته و راننده آن را پیدا و عکس‌هایی از این گوشی منتشر کرده است.

راننده خودرو دنبال پیکسل ۲ اکس‌ال خود می‌گشته که در صندلی پشتی ماشین یک پیکسل ۳ اکس‌ال پیدا کرد. وی بلافاصله از گوشی عکس گرفت و آن را برای سایت Android Police ارسال کرد. خوشبختانه عکس‌هایی که از این گوشی گرفته شده با کیفیت بوده و بار دیگر طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. شاید با بریدگی بالای نمایشگر آن کنار نیاییم اما باید اعتراف کنیم بخش پشتی گوشی زیبایی خاصی داشته و اصالت در طراحی پیکسل‌ها را نشان می‌دهد.

اما واقعا چطور می‌توان گوشی که هنوز منتشر نشده را در تاکسی جا گذاشت؟

بر اساس شنیده‌های قبلی، پیکسل ۳ از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد. همچنین باتری دستگاه نیز ۲۹۱۵ میلی‌آمپری است و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو که یکی از آن‌ها دریچه دیافراگم متغیر (مشابه گلکسی اس۹ و گلکسی نوت۹) خواهد داشت.پیکسل ۳ اکس‌ال از طرف دیگر، نمایشگری — اینچی با رزوولشن QHD خواهد داشت. هر دو گوشی نیز به پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ و چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند.

انتظار می‌رود دو گوشی جدید پیکسل، در تاریخ ۱۷ مهر در شهر نیویورک معرفی شوند. شما درباره این دو گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا پیکسل ۳ بدون بریدگی نمایشگر را ترجیح می‌دهید یا نسخه بزرگ‌تر که عکس‌های آن را در بالا مشاهده کردید؟

منبع: Engadget

The post پیکسل ۳ این بار پشت یک تاکسی جا گذاشته شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا