اخبار کسب و کار

لازمت میشه؛ راهنمای خرید تقریبا همه چیز!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

دیجی‌کالا هر ماه برای مشتریانش یک جشنواره جدید دارد. «لازمت میشه» اسم این جشنواره است که هر بار در آن برای یک دسته از محصولات متناسب با فصل و موقعیت و پارامترهای دیگر تخفیف‌هایی در نظر گرفته می‌شود تا خرید برای مشتریان راحت‌تر شود. این محصولات گاهی به مدت چند ساعت و گاهی تا یکی دو روز در جشنواره تخفیف «لازمت می‌شه» قرار می‌گیرند. مهرماه هم تعدادی از محصولات دیجی‌کالا در این جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند که ممکن است برای گروه‌های زیر کارآمد باشند. حشنواره «لازمت میشه» مهرماه از ساعت ۹ شب روز نهم مهر ماه تا پایان روز دهم مهرماه برای بیشتر از ۲۴ ساعت برگزار می‌شود. این راهنمای خرید برای جشنواره لازمت میشه دیجی‌کالا احتمالا کمک می‌کند تا سریع‌تر به محصولات مورد نیاز خودتان در تخفیف‌ها دست پیدا کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی برای خانم‌های جوان و میانسال

خبر خوب برای خانم‌های اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی در جشنواره مهرماه «لازمت میشه» تا ۸۰ هزارتومان و حداکثر ۴۷ درصد مشمول تخفیف شده‌اند. برای آرایش چشم برندهای مختلف ریمل را داریم که با قیمت‌های مناسبتر می‌توانید آنها را خریداری کنید. برندهایی مثل بی‌یو و ایزادورا و لورآل در این بخش محصولات پرطرفداری دارند. برندهای اوریاژ و سینره محصولاتی برای بهداشت و آرایش پوست‌تان در این طبقه‌بندی دارند. کرم‌پودرهای ایرانی و خارجی با رنگ‌های متنوع و پوشش‌دهی مناسب را می‌توانید با قیمت‌های بهتر خریداری کنید. برای آرایش لب انواع خط لب و رژلب‌ها در رنگ‌های متنوع در این دسته هستند. پرایمرهای مختلف برای پیش از آرایش صورت از برندهای معتبر یکی از آن لوازم آرایشی هستند که معمولا خانم‌ها از آن استقبال می‌کنند. بعد نوبت به سایه چشم و خط چشم‌ها می‌رسد.

در بخش لوازم بهداشتی شامپوهای مختلف با قابلیت‌های متنوع از شامپوی ضدریزش مو تا ضدشوره را می‌توانید پیدا کنید. روغن‌هایی برای پوست‌های خشک بخصوص روغن آرگان که خواص زیادی دارد جزو محصولاتی هستند که موقع تخفیف بهتر است نگاهی به آنها بیاندازید. با شایعات مربوط به نبود نوار بهداشتی به اندازه کافی تخفیف «لازمت میشه» فرصت مناسبی است که می‌توانید این محصول را تهیه کنید. دهان‌شویه، کرم ضدآفتاب و خمیر دندان‌ها هم جزو محصولات پرطرفدار بخش لوازم بهداشتی هستند که با تخفیف جشنواره آنها را با ۴۷درصد تخفیف می‌توانید خریداری کنید.

لباس برای همه اعضای خانواده

با شروع فصل پاییز دور جدید خرید پوشاک شروع می‌شود. به همین مناسبت در تخفیف لازمت‌ میشه تا صد هزارتومان تخفیف برای لباس‌های مردانه و زنانه و بچگانه در نظر گرفته شده است. از لباس زیر گرفته تا روسری و مانتو و تی‌شرت و کاپشن را می‌توانید با تخفیف‌های متنوع بخرید. در بخش لباس تا ۶۱ درصد روی محصولات مختلف تخفیف خواهیم داشت. برای خانم‌های بلوزها و مانتوهای پاییزه متناسب با فصل در این بخش عرضه شده است. کفش و کیف هم جزو محصولات این بخش هستند که خانم‌ها می‌توانند سراغ‌شان بروند. آقایان هم انواع و اقسام تی‌شرت و پیراهن مردانه و کفش را می‌توانند با قیمت‌های مناسب در تخفیف «لازمت میشه» خریداری کنند. لباس‌های کودک و نوزاد هم با تخفیف ۶۱ درصد به فروش می‌رسند.

لوازم جانبی دیجیتال برای جوانان اهل تکنولوژی

لوازم جانبی دیجیتال

این روزها بدون تلفن‌های همراه‌مان زندگی نمی‌توانیم بکنیم. بخش زیادی از اطلاعات و حتی کسب و کارها و درس خواندن‌هایمان به مدد گوشی‌های هوشمند پیش می‌رود. درنتیجه یکی از خریدهای ضروری برای همه کسانی که به گوشی‌های همراهشان متکی هستند داشتن پاوربانک است. در تخفیف لوازم جانبی دیجیتال تا ۱۵۰ هزارتومان تخفیف در نظر گرفته شده تا بتوانید پاوربانکی همراه داشته باشید که دیگر ترس از تمام شدن شارژ گوشی سراغ‌تان نیاید. این روزها که گوشی در بازار کم است حتما باید برای گوشی و تبلت‌تان کاور تهیه کنید. کاور هم جزو لوازم جانبی است که با تخفیف تا ۴۷ درصد می‌توانید از جشنواره «لازمت میشه» خریداری کنید. اگر دوربین حرفه‌ای دارید و جزو کسانی هستید که عکاسی از علایق‌تان است می‌توانید در این تخفیف کاغذ چاپ عکس، نگاتیو و لنز دوربین بخرید. کارت حافظه و هدفون و هدست هم در بخش لوازم جانبی کالای دیجیتال به فروش می‌رسد.

لوازم شخصی برقی برای آقایان و خانم‌ها

لوازم شخصی برقی

تخفیف ۲۰۰ هزارتومانی این بخش هم به درد آقایان می‌خورد و هم خانم‌ها. از محصولات پرطرفدارش می‌شود به سشوار اشاره کرد که ساده‌ترهایش به درد آقایان می‌خورد و آنهایی که سری‌های مختلف برای فر کردن و صاف کردن دارند بیشتر به کار خانم‌ها می‌آید.

برای آقایان ریش‌تراش در قیمت‌های مختلف موجود است و ماشین‌های اصلاح صورت بسیار پیشرفته که حتی به درد آرایشگاه‌ها می‌خورد در این دسته‌بندی قابل خریداری است. موزر برای اصلاح پشت مو و صورت و ریش هم می‌توانید بخرید و خیلی از کارها را بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه خودتان در خانه انجام دهید.

برای خانم‌ها اتوی مو و بیگودی و فرکننده‌ها برندهای معتبر تخفیف‌های مناسبی دارند. اپیلاتور و لیزر بدن هم جزو محصولات پرطرفدار برقی برای خانم‌ها هستند.

مو زن گوش و بینی و ابرو هم جزو وسایل برقی است که برای آقایان و خانم‌ها هر دو استفاده می‌شود.

برس‌های پاکسازی صورت برای پوست خانم‌ها با قیمت‌های مناسب از برندهای معتبر با کارآیی‌های متفاوت قابل خرید است.

دست آخر میان لوازم برقی شخصی مسواک برقی هم داریم که حتی مدل کودکان آن هم موجود است و کمک می‌کند تا دندان‌هایی تمیز و درخشان داشته باشید.

ابزار برای آقایان اهل فن

جعبه ابزار

آقایان اصولا علاقمند به تعمیر وسایل خانه هستند و برای آن دسته از آقایانی که دوست دارند خودشان وسایل خانه را تعمیر کنند دیجی‌کالا در جشنواره لازمت میشه تا ۲۰۰ هزارتومان تخفیف برای ابزاری مثل پیچ گوشتی و جعبه ابزار و دریل و نردبان گذاشته است. این تخفیف تا ۲۶ درصد فرصت مناسبی است تا یک‌بار برای همیشه جعبه ابزار خانه‌تان را تکمیل کنید و هر بار برای درست کردن در یک کابینت یا تعمیر یک وسیله برقی دچار دردسر نشوید.

زیورآلات طلا بهترین هدیه برای خانم‌ها

زیورآلات طلا

هنوز هم یکی از جذابترین هدیه‌ای که می‌شود برای خانم‌ها خرید طلاست. خوبی گروه طلای دیجی‌کالا این است که طراحی‌ دستبندها و گردنبندهای طلا منحصربه‌فرد است و می‌تواند هدیه‌ای به یادماندنی و ویژه باشد. بخصوص اگر از ترکیب طلا و سنگ خوشتان می‌آید دستبندهای زیبایی در این بخش هستند که با قیمتی کمتر از پانصدهزارتومان می‌توانید بخرید. بخصوص که تخفیف ۴۰ درصدی معادل ۲۵۰ هزارتومان هم در جشنواره لازمت میشه برای این بخش درنظر گرفته شده است. حلقه طلا هم برای آنهایی که در آستانه ازدواج هستند در این بخش وجود دارد. زنجیر ساده، آویز طلا و پابند طلا جزو دیگر محصولات این بخش هستند. همه طلاها ۱۸ عیار هستند.

مواد غذایی برای خانواده‌ها

مواد غذایی

محصولات FMCG به عنوان عضو جدید خانواده دیجی‌کالا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. طبعا هفته اول هر ماه بسیاری از خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند مواد غذایی یک‌ماهشان را خریداری کنند. تنقلاتی مثل بیسکوییت و کیک برای زنگ تفریح بچه‌های دانش‌آموز، اقلام اساسی خواروبار مثل برنج و شکر برای تهیه غذا در منزل و انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌ها در این بخش قرار دارند که با تخفیف ۵۰ هزارتومانی روی بسته‌های مختلف می‌توانید با قیمت مناسب‌تر مواد غذایی موردنیازتان را بخرید.

شوینده‌ها برای خانم‌های خانه‌دار

شوینده ها

از ظرف پودر بگیرید تا خود پودرهای شوینده در این بخش به فروش می‌رسند. قرار است در یک تخفیف ۲۲ درصدی برای مواد شوینده بتوانید اقلامی مثل مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی، نرم‌کننده حوله و لباس و مایع دستشویی را با ۵۰ هزارتومان تخفیف در جشنواره لازمت میشه خریداری کنید. خیلی از خانم‌های خانه‌دار ابتدای هر فصل وقتی باید وسایل گرمایشی را جایگزین وسایل سرمایشی کنند یا لباس‌های گرم را بیرون بیاورند دست به یک خانه تکانی وسط سال می‌زنند و تخفیف ویژه شوینده‌ها برایشان فرصت مناسبی است تا کالاهایی را که می‌خواهند خریداری کنند.

انواع کلاه و ست بافتنی برای استقبال از پاییز

بافتنی

در جشنواره لازمت میشه مهرماه دیجی‌کالا با کلاه و ست‌های بافتنی به استقبال فصل سرما رفته‌ایم. با تخفیف خوب صدهزارتومانی برای این دسته از کالاها می‌توانید آماده برف و باران پاییز و زمستان شوید. محصولات بافتنی از کلاه گرفته تا دستکش و شال گردن و لباس‌های بافت با ۴۵درصد تخفیف در این جشنواره به فروش خواهند رسید. ست‌های بافتنی یکی از مدهای شیک‌پوشی برای فصل سرماست.

لوازم خانه و آشپزخانه برای خانم‌های کدبانو

خانه و آشپزخانه

۱۵۰ هزارتومان تخفیف برای لوازمی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند در جشنواره مهرماه لحاظ شده است. به جز آن می‌توانید وسایل خانه به جز مواردی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند را هم در این جشنواره با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنید. مبلمان و پرده و وسایل دکوراتیو خانه جزو چیزهایی هستند که می‌توانید در جشنواره مهر ماه بخرید تا با تغییر دکوراسیون خانه به استقبال شش ماه دوم سال بروید. گاهی حتی خرید ست جدید ظرف یا یک تابلو یا ساعت دیواری در عوض شدن حال و هوای خانه تاثیر زیادی خواهد داشت. امتحانش کنید.

لوازم برقی کوچک آشپزخانه برای خانم‌های خانه‌دار

این بخش بخصوص به درد کسانی می‌خورد که به خوردن نوشیدنی علاقه دارد. چای‌سازها و قهوه‌سازهای هیجان‌انگیز با ۴۲ درصد تخفیف عرضه می‌شوند. اگر به نوشیدن قهوه اسپرسو یا کاپوچینو علاقه دارید دیگر لازم نیست تا کافه نزدیک محل کار یا خانه‌تان بروید. محصولات این بخش تا ۳۰۰ هزارتومان تخفیف خورده‌اند و می‌توانید یک قهوه‌ساز مدرن برای خودتان بگیرید. اگر هم چای‌ساز یا قهوه‌ساز نظرتان را جلب نکرد خیلی ساده می‌توانید یک کتری برقی تهیه‌ کنید تا مصرف گاز را کاهش دهد و خیلی سریع آب جوش بیاید و بتوانید چای دم کنید. به جز این‌ها علاقمندان به آبمیوه می‌توانند دستگاه‌های مختلف آبمیوه‌گیری را در این بخش تهیه کنند. مواردی مثل خردکن برقی هم کار خانم‌های کدبانو را در خانه ساده‌تر می‌کند و آماده‌سازی غذا سریع‌تر پیش خواهد رفت.

محصولات بهداشت فردی برای همه اعضای خانواده

بهداشت فردی

استیک‌ها و رول‌های ضدعرق نه فقط در فصل گرما که همیشه یکی از لوازم ضروری برای بهداشت فردی هستند. انواع و اقسام پد زیربغل ضد عرق و بقیه محصولات این بخش با تخفیف ۲۲ درصدی عرضه می‌شوند. ماسک‌های مو و روغن‌های مختلف طبی را می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر و تا ۵۰ هزارتومان تخفیف خریداری کنید. انواع صابون مناسب با پوست‌های چرب و خشک و معمولی و شامپو برای خانم‌ها و آقایان و کودکان هم در این دسته هستند که می‌توانید از میان ده‌ها مدل و برند انتخاب کنید. در بخش محصولات بهداشت فردی تقویت‌کننده‌ها و ماسک‌های مغذی برای مو هم وجود دارد که می‌توانند به درخشندگی و لطافت موهایتان کمک کنند.

جاسوییچی و فندک هدیه‌ای برای دوستان

فندک

این بخش بخصوص برای هدیه دادن توصیه می‌شود. جاسوییچی‌ها از قیمت‌های مناسب با شکل‌های بامزه و طراحی‌های زیبا تا جاسوییچی‌های گرانتر از طلای ۱۸ عیار با ۴۷ درصد تخفیف به فروش می‌رسند. می‌توانید جاسوییچی با طرح خودرویتان بخرید یا با آرم تیم فوتبال موردعلاقه‌تان. فندک‌های زیپو هم یکی از آن هدایای همیشه پرطرفدار هستند. فندک‌های کلاسیکی که با فتیله و سنگ چخماق روشن می‌شوند و حتی اگر اهل سیگار کشیدن هم نباشید داشتن یکی از این فندک‌ها شیک و هدیه دوست‌داشتنی است. آویزهای تزیینی برای کیف هم هدیه مناسبی می‌تواند باشد که در جشنواره لازمت میشه تا ۸۰ هزارتومان تخفیف دارند.

محصولات چرم برای شیک‌پوشی در فصل سرما

محصولات چرم

کیف چرمی برای آقایان و خانم‌های شیک‌پوش همیشه یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌های محسوب می‌شود. بخصوص در فصل سرما که پوشیدن کت چرم و چکمه رواج پیدا می‌کند طبعا ست کردن کیف چرمی با آن از نکات شیک‌پوشی محسوب می‌شود. این کیف‌های چرمی هم به شکل کیف‌های ساده و کلاسیک اداری، هم به شکل کوله و هم کیف‌های زنانه با طراحی‌های منحصر‌به‌فرد هستند که در جشنواره لازمت میشه تا ۲۰۰ هزارتومان هم تخفیف می‌خورند. علاوه بر این محصولات چرمی دیگری مانند کمربند و کیف پول هم با ۴۷ درصد تخفیف به فروش می‌رسند که گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف هستند. شما می‌توانید کیف و کمربند چرمتان را با هم ست کنید و به این ترتیب شیک‌پوشی‌تان جلوه‌گر می‌شود.

کتاب برای اهل مطالعه

کتاب

این جزو مواردی است که نه فقط در این جشنواره که همیشه لازمتان می‌شود. قرار است سرانه مطالعه را با خواندن کتاب بالا ببریم و حالا جشنواره لازمت میشه با تخفیف ۱۶درصدی موقعیت خوبی است تا بتوانید از کتاب‌های موجود در دیجی‌کالا سبد خریدتان را پر کنید. خوشبختانه هم کتاب‌های رمان و داستان موجود است. هم کتاب‌های روانشناسی که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و هم کتاب‌های تئوریکی در زمینه هنر و زبان‌شناسی که به کار اهل فن می‌آیند. سبد کتاب شما تا ۵۰ هزارتومان در جشنواره لازمت میشه شامل تخفیف می‌شود. کتاب‌های نفیس این مجموعه بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به دوستان و اعضای خانواده‌تان بدهید.

The post لازمت میشه؛ راهنمای خرید تقریبا همه چیز! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا