اخبار کسب و کار

کلینت ایستوود با فیلم جدیدش به اسکار ۲۰۱۹ می‌‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیوی وارنر برادرز تایید کرده فیلم جدید کلینت ایستوود کارگردان و بازیگر صاحب‌نام آمریکایی با عنوان The Mule چهاردهم دسامبر سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و در نتیجه به مراسم اسکار سال ۲۰۱۹ می‌رسد.
ایستوود که حالا ۸۸ سال سن دارد در سال‌های گذشته هم بیکار نبوده و از سال ۲۰۱۰ تا امروز ۷ فیلم سینمایی کارگردانی کرده است. موفق‌ترین فیلم ایستوود در سال‌های اخیر و موفق‌ترین اثر او از نظر تجاری در کل کارنامه‌اش فیلم سینمایی American Sniper بود. فیلم محصول سال ۲۰۱۴ است و موفق شد در ۶ بخش مختلف نامزد جایزه اسکار شود.

کلینت ایستوود تا امروز ده‌ها فیلم ساخته و در تعداد قابل‌توجهی فیلم بازی کرده است. او یکی از ستاره‌های مشهور سینمای آمریکا است که حالا با ۸۸ سال سن ممکن است آخرین یا یکی از آخرین حضورهای خود به عنوان نقش اصلی فیلم‌ را روبروی دوربین تجربه کند.

کلینت ایستوود آخرین‌بار در فیلم Grand Torino نقش اصلی آثار خود را بازی کرده بود و حال پس از ۱۰ سال یک‌بار دیگر در نقش اصلی یکی دیگر از فیلم‌هایش جلوی دوربین خواهد رفت.
فیلم سینمایی The Mule روایتگر ماجرای پیرمرد ۸۰ ساله‌ای است که پخش‌کننده مواد مخدر یک کارتل مکزیکی است. داستان فیلم از زندگی یک کهنه‌سرباز آمریکایی که در جنگ جهانی دوم حضور داشته اقتباس شده است؛ سربازی که واقعا در ۸۰ سالگی به یک پخش‌کننده مواد تبدیل شد.
در حالی که ایستوود نقش اصلی اثر را بازی می‌کند، بردلی کوپر بازیگر شاخص دیگر این فیلم است که در کنار ایستوود به ایفای نقش می‌پردازد. اینکه وارنر برادرز تصمیم‌گرفته The Mule را همین امسال اکران کند و فیلم را به یکی از کاندیدهای اسکار ۲۰۱۹ تبدیل کند کمی عجیب به نظر می‌رسد. این استودیو امسال فیلم سینمایی A Star Is Born را در کارنامه کاری خود دارد که اتفاقا توسط بردلی کوپر کارگردانی شده و احتمالا در چندین و چند بخش کاندید خواهد شد و یکی از شانس‌های مهم اسکار ۲۰۱۹ است. گرچه برخی از رسانه‌ها معتقدند استودیوی سازنده به فیلم ایستوود به عنوان یک اثر تجاری نگاه می‌کند که در اکران کریسمس می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند و از این اثر توقع درخشش در اسکار را ندارد.
کلینت ایستوود تا امروز ده‌ها فیلم ساخته و در تعداد قابل‌توجهی فیلم بازی کرده است. او یکی از ستاره‌های مشهور سینمای آمریکا است که حالا با ۸۸ سال سن ممکن است آخرین یا یکی از آخرین حضورهای خود به عنوان نقش اصلی فیلم‌ را روبروی دوربین تجربه کند. بعضی از کارشناسان معتقدند اگر بازی ایستوود تا حدی قابل‌توجه باشد ممکن است آخرین حضور احتمالی او به یک جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد ختم شود. ایستوود پیش از این دوبار اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به دست آورده اما تا به حال برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد نشده است.
بد نیست به این نکته اشاره کنیم که تصاحب اسکار بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۹ ابدا کار ساده‌ای نیست. درباره کاندیدها و رقبای قدرتمند این بخش باید در مقاله‌ای به شکل مجزا موضوع را تحلیل کرد اما بخاطر شباهت زیاد باید به رابرت ردفورد هم اشاره کنیم که با فیلم The Old Man & the Gun در همین بخش حضور دارد. ردفورد چندی پیش خبر از بازنشستگی‌اش پس از این فیلم داده بود اما ظاهرا کمی بعد از اعلام این موضوع پشیمان شد. با این وجود ردفورد هم که یکی از کارگردان‌ها و بازیگرهای پرافتخار آمریکایی است جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را در کارنامه‌اش پیش از بازنشستگی کم دارد.

The post کلینت ایستوود با فیلم جدیدش به اسکار ۲۰۱۹ می‌‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا