اخبار کسب و کار

کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

کونامی آن‌قدرها هم که تصور می‌کنیم، بی‌خیال صنعت بازی نشده است؛ خبری از ساخت یک کسلوانیا جدید نیست، ولی قرار است بهترین قسمت کسلوانیا و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ، روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. کونامی خبر از عرضه‌ی بسته‌ای دیجیتال شامل دو بازی Castlevania: Rondo of Blood و Castlevania: Symphony of the Night داده است. این بسته به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

خبری از ریمستر یا گرافیک بالاتر نیست.

این بسته که Castlevania Requiem نام گرفته شامل دو قسمت از بهترین بازی‌های کسلوانیا است. بازی Rondo of Blood در سال ۱۹۹۳ عرضه شده بود. بازی معروف «سمفونی شب» (Symphony of the Night) هم در سال ۱۹۹۷ روی پلی‌استیشن عرضه شد و هنوز هم از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ، و صد البته بهترین قسمت کسلوانیا، یاد می‌شود.

خبری از ریمستر یا گرافیک بالاتر نیست. نسخه‌های اصلی دو بازی Rondo of Blood و Symphony of the Night در حالت اصلی‌شان روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شوند. البته وضوح تصویر آن‌ها به ۱۰۸۰p یا ۴K افزایش پیدا کرده است، برخی تصاویر پس‌زمینه تغییر پیدا کرده‌اند و بازی‌ها هم‌چنین تروفی‌های مختلفی دارند.

البته اجرای بازی‌هایی که از نظر گرافیکی دو بعدی هستند، روی وضوح‌های تصویر بالاتر، معمولا نتیجه‌ی خوبی نمی‌دهد. برای حل این موضوع، کونامی قابلیت‌هایی هم برای تمیز کردن گرافیک بازی در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی‌ها قرار داده است. اسپیکر دسته‌ی پلی‌استیشن ۴ هم در دو بازی پشتیبانی می‌شود و به هنگام پیدا کردن آیتم‌های مختلف، صدایی از داخل دسته می‌شنوید.

نمی‌دانیم چرا کونامی به جای نسخه‌های اصلی، سراغ نسخه‌ی بهتر این دو بازی نرفته است. بازی Rondo of Blood یک بازسازی با گرافیک ۲.۵ بعدی دارد که روی کنسول دستی PSP عرضه شده بود. این بازسازی که Castlevania: The Dracula X Chronicles نام داشت، هم‌چنین شامل نسخه‌ای بهتر از سمفونی شب بود. با این حال، کونامی بی‌خیال این بازسازی شده و تصمیم گرفته است برای نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این دو بازی، سراغ نسخه‌های اصلی آن‌ها برود.

می‌توانید در ادامه تیزر کوتاهی از بسته‌ی Castlevania Requiem ببینید.

این بسته به صورت دیجیتالی در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) فقط روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. روز ۲۶ اکتبر دقیقا همان روزی است که فصل دوم انیمیشن سریالی کسلوانیا هم آغاز می‌شود.

دانلود

  • mp4

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کسلوانیا: سمفونی شب روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا