اخبار کسب و کار

بررسی موانع قانونی رشد کسب و کارهای اینترنتی در جدیدترین شماره ماهنامه پیوست

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

ماهنامه پیوست به عنوان نشریه تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود. نشریه‌ای که از سال ۱۳۹۱ تاکنون به صورت ماهنامه منتشر می‌شود و در هر شماره به موضوعاتی متنوع از زاویه دید تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازد. موضوعاتی که از فیلترینگ و رویدادهای مهم استارتاپ‌ها تا تأثیر اینترنت بر انتخابات ریاست جمهوری و اقتصاد ایران در عصر ارتباطات را در بر می‌گیرد.
این نشریه که همیشه مخاطبان خاص خود را داشته، شماره تازه‌اش اول مهرماه منتشر شده و پرونده ویژه‌اش مربوط به سردرگمی کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران، میان هزاران قانون، مقررات و مجوز است. پرونده‌ای که به بهانه فیلترینگ همزمان ۱۸۰ سایت گردشگری نوشته شده و در آن درباره قواعد و قوانین دست و پاگیر کسب و کارهای اینترنتی و اساسا چرایی وجود آنها نوشته شده است.
یکی دیگر از مطالب جنجالی این شماره نیز به پرونده قضایی واردکنندگان موبایل با ارز دولتی و فروش آن با ارز آزاد برمی‌گردد. این مطلب که در آن فهرست شرکت‌های دادگاهی شده و میزان تخلف آنها درج شده، به سرنوشت بازار موبایل در بازار نابه‌سامان امروز می‌پردازد و ابعاد مختلف آن را بررسی می‌کند.

دیگر مطالبی که در این شماره از ماهنامه پیوست می‌خوانید:

  • روزهای سخت موبایل
  • سرورهای امن ناکافی، اولین چالش زیرساختی در ایران
  • آیا حملات سایبری قابل پیشگیری هستند؟
  • هفت جرم اینستاگرامی ایرانیان
  • نماد اعتماد الکترونیکی، بایدها و نبایدها
  • اپلیکیشن‌های کاربردی برای یک توانیاب

و ….

مجله پیوست به صورت ماهانه به سردبیری آرش برهمند منتشر می‌شود و شما می‌توانید هر شماره از آن را با ۵۰ درصد تخفیف در ۴۸ ساعت اول انتشار از طریق سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

دانلود ماهنامه پیوست از فیدیبو

The post بررسی موانع قانونی رشد کسب و کارهای اینترنتی در جدیدترین شماره ماهنامه پیوست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا