اخبار کسب و کار

نخستین نشست صدابرداری استودیویی در ایران برگزار می‌شود

رسانه نوا – نخستین نشست تخصصی «صدابرداری استودیویی در ایران» روز جمعه ششم مهر ماه سال جاری با حضور تعدادی از متخصصان و صدابرداران مطرح کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، اولین نشست تخصصی صدابرداری استودیویی در ایران ساعت ۱۷ روز جمعه ششم مهر ماه سال جاری با حضور تعدادی از متخصصان و صدابرداران مطرح کشورمان در مجموعه «شهرصدای پارسیان» برگزار می‌شود.

در این نشست که به دبیری آیدین الفت برگزارمی شود رضا عسگرزاده، امید نیک بین، ارد انزابی پور، حمید آداب و رامین مظاهری از صدابرداران مطرح کشورمان به نمایندگی از استودیوهای «بل»، «پاپ»، «شهر صدا»، «دهل»، «باران» و «بم آهنگ» به بیان نقطه نظرات خود پیرامون صدابرداری استودیویی در ایران می پردازند.

در توضیح اولین نشست تخصصی صدابرداری استودیویی در ایران آمده است:

«تخصص صدابردارى استودیویى بیش از ۵٠ سال است که در ایران قدمت دارد. این تخصص به عنوان ثبت کننده نهایىِ هنر و تلاش آهنگسازان، تنظیم کنندگان، خوانندگان و نوازندگان از اهمیت بسیار ویژه اى بر خوردار است. در کشورهاى مترقى این تخصص آنقدر مهم و داراى پایه علمى است که به آن واژه مهندسى ضبط اتلاق مى شود. از این رو در نشست ششم مهرماه سکان داران این تخصص در ایران گرد هم مى آیند تا تجارب و اندیشه حرفه اى خود را با موزیسین ها، دانشجویان، هنرجویان و علاقه مندان این رشته به اشتراک گذارند»

مجموعه شهر صدای پارسیان خرداد ماه سال جاری نیز اولین نشست تخصصی میکس و مسترینگ ایران با محوریت موسیقی را برگزار کرده بود. در این نشست آرش پاکزاد، ارد انزابی پور، رضا عسگرزاده، امیر تفرشی و رامین مظاهری به عنوان سخنران حضور داشتند.

مجموعه «شهر صدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت از جمله موسسات آموزشی فعال حوزه مهندسی صدا در ایران است که آموزش حرفه ای شاخه هاى مختلف مهندسی صدا در ایران و انتقال تجربیات فعالان این رشته یکی از اهداف آن است. از فعالیت هاى این مجموعه مى توان به تاسیس رشته صدابردارى استودیویى در دانشگاه جامع علمى و کاربردى در مقطع کاردانى و همکارى با دانشگاه آزاد اسلامى در تاسیس رشته «فن آورى صدا» در مقطع کارشناسى و برگزارى سمینارهاى تخصصى گوناگون در زمینه طراحى و مهندسى صدا نام برد.

نوشته نخستین نشست صدابرداری استودیویی در ایران برگزار می‌شود اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا