اخبار کسب و کار

انتشار دموی شنیده نشده‌ای از «تصورکن» جان لنون

رسانه نوا – یونیورسال میوزیک ۵ اکتبر مصادف با ۱۳ مهر ۱۳۹۷ برای بزرگداشت آلبوم مشهور «تصور کن» مجموعه‌ای را منتشر می‌کند که شامل دمویی منتشر نشده از قطعۀ «تصور کن» است. این مجموعه که Imagine-Ultimate Collection نام دارد شامل ۱۴۰ قطعۀ ریمیکس و ری‌مستر شده از چهرۀ شاخص گروه بیتلز است که روی ۶ سی‌دی ارائه می‌شود.

این پروژه زیر نظر یوکو اونو در ابی رود (Abby Road) انجام شده است. اونو دربارۀ انتشار این مجموعه گفت: «تصور کن با عشقی بزرگ و نگرانی برای کودکان دنیا خلق شده است امیدوارم از آن لذت ببرید.»

این مجموعه شامل تعدادی میکس نهایی و تعدادی میکس‌های استودیویی خام خواهد بود و برای مخاطبان این فرصت را فراهم می‌کند که صدا و اجرای ارجینال و خالص لنون و «پلاستیک اونو بند» را بشنوند.

همچنین مستند جدیدی در این مجموعه وجود دارد که داستان هر قطعه را از ساخت دمو تا مرحلۀ مسترینگ روایت می‌کند. دو فیلم ساختۀ جان و یوکو به نام «تصور کن» و «Gimme some Truth» نیز روز ۵ اکتبر همزمان با انتشار مجموعه منتشر خواهد شد.

نام قطعۀ تصور کن در ۵۰۰ قطعه‌ای که راک اند رول را شکل دادند در تالار افتخارات گرمی و تالار افتخارات راک اند رول ثبت شده است. این قطعه همچنین در فهرست بهترین آهنگ‌های تاریخ در رکوردهای جهانی گینس از تک‌آهنگ‌های هیت بریتانیایی در رتبۀ دوم و در ۵۰۰ آهنگ برتر تاریخ در مجلۀ رولینگ استون در رتبۀ سوم قرار دارد.

نوشته انتشار دموی شنیده نشده‌ای از «تصورکن» جان لنون اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا