اخبار کسب و کار

گلکسی اس۱۰ نسخه‌ای با نمایشگر تخت خواهد داشت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سامسونگ در دو سری اس۶ و اس۷ معمولا پرچمدار خود را در دو نسخه با نمایشگری تخت و نمایشگری خمیده در کناره‌ها عرضه می‌کرد. این رویه در دو نسل اخیر از بین رفته و تمام پرچمداران سامسونگ با نمایشگری با لبه‌های خمیده عرضه می شوند. اگرچه نمایشگر‌های خمیده هم به ارگونومی دستگاه و هم به زیبایی آن می‌افزایند اما همیشه هستند کاربرانی که به دنبال نمایشگری تخت و ساده می‌گردند. حالا شایعاتی از چین شنیده می‌شود که سامسونگ، پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس۱۰ را در سه نسخه عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها نمایشگری کاملا صاف خواهد داشت.

اما خب گویا این نسخه، ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نسخه گلکسی اس۱۰ خواهد بود. درواقع پیش‌تر شنیده بودیم که سه نسخه از گلکسی اس۱۰ عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها فقط یک دوربین داشته و خبری از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آن نخواهد بود. حالا با این خبری که منتشر شده گویا همین نسخه نمایشگری کاملا صاف خواهد داشت تا به نوعی ارزان‌ترین گزینه بین سه گوشی گلکسی اس۱۰ باشد. اگر سامسونگ چنین استراتژی را پیش بگیرد، یعنی دقیقا کاری که اپل با عرضه آیفون XR انجام داده را پیش خواهند گرفت که در نهایت باید بگوییم این کار به نفع مصرف کننده خواهد بود.

از نظر اندازه، شنیده شده که نسخه فلت از گلکسی اس۱۰، نمایشگری ۵.۸ اینچی خواهد داشت. دو نسخه دیگر این گوشی که جایگزین گلکسی اس۹ و Galaxy S9+ می‌شوند نیز نمایشگر‌هایی با لبه خمیده و در اندازه ۵.۸ و ۶.۴۴ اینچ دارند.

هنوز از مشخصات سخت‌افزاری و در اصل تفاوت‌های این سه گوشی اطلاعی در دسترس نیست اما اگر همانطور که گفتیم، سامسونگ استراتژی اپل در عرضه آیفون XR را پیش گرفته باشد، گلکسی اس۱۰ با نمایشگر تخت، مشخصات سخت افزاری تقریبا یکسانی با دو برادر برزرگ‌تر خود خواهد داشت. این‌ها فعلا شایعات اولیه هستند و تا معرفی این گوشی‌ها در اوایل سال میلادی بعدی، باید صبر کنیم. به نظر شما گلکسی اس۱۰ می‌تواند فروش کم‌تر از انتظار اس۹ را جبران کند؟

منبع: ubergizmo

The post گلکسی اس۱۰ نسخه‌ای با نمایشگر تخت خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا