اخبار کسب و کار

نت‌فلیکس وسترن جدید برادران کوئن را در سالن‌های سینما هم اکران می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

عشق به ژانر وسترن، فیلم‌های کوتاه و مجموعه‌های ادبی برادران کوئن را در مسیر دودهه گذشته به نقطه فعلی رسانده است. این دوبرادر فیلم‌ساز امسال در رقابت‌های جشنواره ونیز فیلم حماسه باستر اسکراگز (The Ballad of Buster Scruggs) را نمایش می‌دهند.

حماسه باستر اسکراگز یا بالاد باستر اسکراگز اثری است که از مجموعه‌ای فیلم کوتاه وسترن تشکیل شده است؛ این فیلم‌ها در قالب بخش‌های یک کتاب به هم متصل شده‌اند و فیلم برای اولین بار روز جمعه هفته گذشته در جشنواره ونیز به نمایش درآمد. تیم بلیک نلسون، لیام نیسون، جیمز فرانکو و تام ویتز تعدادی از بازیگران آخرین ساخته برادارن کوئن هستند.

کوئن‌ها در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره داستان فیلم‌ گفته‌اند که قصه‌ها از حدود ۲۵ سال پیش در حال نوشتن و تکمیل بوده است. آن‌ها سال‌ها پیش شروع به نوشتن مجموعه‌ای قصه پراکنده می‌کنند و مدت‌ها بعد به این نتیجه می‌رسند که می‌توان مجموعه این چند قصه را در قالب یک فیلم ترکیب کرد. نهایتا تصمیم بر این می‌شود که قصه‌ها در قالب یک مجموعه تلویزیونی برای شبکه نت‌فلیکس ساخته شود. در عین حال با توجه به گفته کارگردانان و عوامل فیلم به نظر می‌رسد با اثری طرفیم که محصول یک جستجوی کلی و تاریخی است در دنیای وسترن و تاریخ وسترن در سینما.

حماسه باستر اسکراگز اثری است که از مجموعه‌ای فیلم کوتاه وسترن تشکیل شده است؛ این فیلم‌ها در قالب بخش‌های یک کتاب به هم متصل شده‌اند و فیلم برای اولین بار روز جمعه هفته گذشته در جشنواره ونیز به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی حماسه باستر اسکراگز یکی از شش فیلمی است که امسال با سرمایه‌گذاری نت‌فلیکس ساخته شده و در جشنواره ونیز هم اکران می‌شوند. فیلم سینمایی رم ساخته آلفونسو کوارون یکی دیگر از این فیلم‌ها است که توسط نت‌فلیکس تولید شده و روز ‍پنجشنبه هفته گذشته در جشنواره ونیز به نمایش درآمد.

جوئل کوئن، یکی از دوبرادر مشهور فیلمساز درباره حضور نت‌فلیکس در این فیلم گفته است وجود چنین شرکت‌هایی که حاضرند روی فیلم‌های خارج جریان بدنه اصلی سرمایه‌گذاری کنند اتفاق مهمی است. او به این موضوع اشاره کرده که وجود این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند فرم هنری را زنده نگه‌ دارد. اتان کوئن هم به این موضوع اشاره کرده که فیلم دست‌کم در ایالات متحده آمریکا در سینماها هم اکران می‌شود و صرفا از طریق نت‌فلیکس پخش نخواهد شد. این فیلم‌ساز از اهمیت اکران در سینما و دیدن فیلم روی نمایشگر بزرگ سخن گفته و اشاره کرده که اکران سینمایی علاوه بر پخش تلویزیونی برای این دو برادر بسیار مهم بوده و شبکه نت‌فلیکس هم این خواسته را پذیرفته است.

The post نت‌فلیکس وسترن جدید برادران کوئن را در سالن‌های سینما هم اکران می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا