اخبار کسب و کار

بازگرداندن ایمیل ارسال شده در نسخه اندرویدی جیمیل امکان‌پذیر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

ارسال ایمیل‌های اشتباهی می‌تواند برای کاربران دردسرساز باشد. نسخه وب جیمیل از چند سال پیش قابلیت بازگرداندن ایمیل تا چند ثانیه بعد از ارسال را فعال کرد و بالاخره این قابلیت به نسخه‌ی اندرویدی جیمیل راه پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد برای ضربه بر گزینه UNDO حدود هفت تا هشت ثانیه وقت دارید.

اگر از گجت اندرویدی استفاده می‌کنید و اپلیکیشن جیمیل شما نسخه ۸.۷ یا جدیدتر است، می‌توانید از این قابلیت مفید بهره ببرید. بعد از اینکه با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی یک ایمیل فرستادید، در پایین صفحه یک نوار مشکی ظاهر می‌شود. در سمت چپ این نوار، عبارت Sending قرار دارد که سفیدرنگ است و عبارت CANCEL با رنگ زرد در سمت راست این نوار دیده می‌شود. اگر خیلی سریع متوجه اشتباه خود شوید، می‌توانید بر CANCEL ضربه بزنید و مانع ارسال ایمیل مذکور شوید. اما اگر کمی تعلل کنید، عبارت CANCEL ناپدید می‌شود و به جای آن عبارت UNDO ظاهر می‌شود. این یعنی ایمیل ارسال شده، اما با ضربه بر UNDO ایمیل برمی‌گردد و از اینباکس گیرنده حذف می‌شود.

به نظر می‌رسد برای ضربه بر گزینه UNDO حدود هفت تا هشت ثانیه وقت دارید. بعد از این کار، روانه‌ی بخش Compose می‌شوید و در آنجا می‌توانید تغییرات موردنظر خود را لحاظ کنید. مطمئنا این ویژگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها را از انواع و اقسام دردسرها نجات می‌دهد.

منبع: Phone Arena

The post بازگرداندن ایمیل ارسال شده در نسخه اندرویدی جیمیل امکان‌پذیر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا