اخبار کسب و کار

بلیزارد رسما از دیابلو ۳ برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

پس از یکی دو شایعه و خبر در طول چند ماه گذشته، شرکت بازی‌سازی بلیزارد رسما از عرضه‌ی «دیابلو ۳» (Diablo 3) روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است. بلیزارد تمام و کمال بازی دیابلو ۳ و بسته‌های الحاقی آن را به نینتندو سوییچ خواهد آورد. ۱۵ سال از آخرین باری که شرکت بازی‌سازی بلیزارد یک بازی روی کنسول نینتندو عرضه کرده بود، می‌گذرد.

بازی دیابلو ۳ پاییز امسال روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در کنار تمام محتوای دانلودی عرضه شده، هم‌چنین قرار است آیتم‌هایی هم مختص نسخه‌ی سوییچ در بازی دیابلو ۳ قرار بگیرند. نسخه‌ی سوییچ این بازی از نظر محتوایی شبیه به نسخه‌ی Eternal Collection خواهد بود؛ نسخه‌ای که چند وقتی است روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شده و بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls و محتوای دانلودی Rise of the Necromancer را در خود دارد.

بازی‌هایی مثل بایونتا لباس‌هایی از ماریو و استارفاکس را در نسخه‌های نینتندویی خود جای داده‌اند و نسخه‌ی اسکایریم نینتندو سوییچ هم لباس و تجهیزات لینک از افسانه‌ی زلدا را در خود دارد. نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ هم قرار است آیتم‌هایی از مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا را در خود داشته باشد. با این حال، چون دیابلو اساسا قصه‌ای حول شیاطین و هیولاها دارد، خبری از لباس قهرمان‌های افسانه‌ی زلدا نیست. بلیزارد ست زره ضد قهرمان بزرگ افسانه‌ی زلدا یا «گانون» را در دیابلو ۳ قرار داده است.

Ganon در Diablo 3

بلیزارد می‌گوید چون احتمالا افراد زیادی که بازی دیابلو ۳ را روی سوییچ می‌خرند، بازی‌کننده‌های قدیمی آن هستند و می‌خواهند این بازی را در هر مکان و زمانی تجربه کنند، بخش Adventure Mode از همان ابتدای بازی در نسخه‌ی سوییچ باز خواهد بود. بخش Adventure Mode که پس از بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls به بازی اضافه شد، این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به دنبال کردن قصه‌ی اصلی، به انجام کوئست‌ها در بازی پرداخت.

مثل دیگر نسخه‌های کنسولی بازی، چهار نفر به صورت همزمان می‌توانند روی یک سوییچ دیابلو ۳ بازی کنند. امکان بازی آنلاین هم به لطف سرویس Switch Online که ماه آینده راه اندازی می‌شود، در این بازی فراهم خواهد شد. می‌توان دیابلو ۳ را با استفاده از یک دسته‌ی Joy-Con، یک جفت Joy-Con و یا دسته‌ی Pro Controller بازی کرد. با این اوصاف، می‌توان در هر مکانی از خود کنسول و دسته‌های آن، برای بازی دو نفره استفاده کرد.

بازی‌کننده‌های نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ می‌توانند روی کنسول‌های دیگر با پروفایل خود وارد شوند و از شخصیت خود استفاده کنند؛ طوری که آیتم‌هایی که روی کنسول دوستان پیدا می‌کنید یا امتیاز تجربه‌ای که می‌گیرید، در همه حال حفظ خواهد شد.

دیابلو ۳ نینتندو سوییچ

در حالی که به لطف حساب کاربری بلیزارد افراد، امکان استفاده از شخصیت‌های مختلف دیابلو ۳ چه روی پلی‌استیشن و چه روی ایکس‌باکس وجود دارد، پروفایل‌ها و شخصیت‌هایی که روی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ ساخته می‌شود، روی حساب کاربری نینتندو قفل خواهند بود؛ یعنی نمی‌توان شخصیتی را از ایکس‌باکس به نینتندو سوییچ برد یا بلعکس.

نسخه‌ی سوییچ بازی دیابلو ۳ چه در حالت پرتابل و چه در حالت متصل به تلویزیون، با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود. وضوح تصویر بازی در حالت پرتابل ۷۲۰p خواهد بود، در حالی که بازی روی تلویزیون با وضوح تصویر ۹۶۰p اجرا می‌شود.

بلیزارد پیش از این چند بازی قدیمی و کلاسیک خود را روی کنسول گیم‌بوی منتشر کرده بود. روی کنسول نینتندو ۶۴ هم شاهد عرضه‌ی بازی استارکرفت بودیم. با این حال، در تمام این سال‌ها، هیچ بازی بلیزارد دیگری روی کنسول‌های نینتندو عرضه نشده بودند.

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ دیابلو ۳ مشخص نیست. با این حال، بلیزارد می‌گوید که در پاییز امسال می‌توانیم انتظار عرضه‌ی بازی را داشته باشیم.

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/08/Diablo-III-Nintendo-Switch-Trailer-1.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/08/Diablo-III-Eternal-Collection-Announcement-Video-Nintendo-Switch.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بلیزارد رسما از دیابلو ۳ برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا