اخبار کسب و کار

فورتنایت نیازی به اشتراک آنلاین سوییچ ندارد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

نینتندو چند روز پیش خبر داد که می‌خواهد سرویس آنلاین کنسول جدیدش را به زودی راه اندازی کند. پس از راه اندازی سرویس «سوییچ آنلاین» (Switch Online)، نینتندو امکان بازی کردن آنلاین را فقط به مشترکان این سرویس محدود می‌کند. یعنی از این پس برای بازی کردن آنلاین روی سوییچ، کاربران این کنسول نیازمند پرداخت اشتراک ماهانه هستند. با این حال، به نظر می‌رسد مثل پلی‌استیشن و ایکس‌باکس برخی بازی‌های نینتندو سوییچ هم نیازی به این سرویس نخواهند داشت. اولین بازی که می‌دانیم به اشتراک سوییچ آنلاین نیاز ندارد، بازی فورتنایت (Fortnite) است.

سرویس سوییچ آنلاین پس از راه اندازی، امکان بازی کردن آنلاین را فقط به مشترکان این سرویس محدود می‌کند.

در توضیح سرویس سوییچ آنلاین آمده است: «از روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸ برای بازی کردن آنلاین به صورت همکاری یا رقابتی، چه روی بازی‌های نینتندو و چه روی بازی‌های دیگر شرکت‌ها، نیاز به یک اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین خواهد بود.»

با این حال، در ادامه‌ی این توضیح آمده است:
«برخی بازی‌ها، مثل فورتنایت را می‌توان بدون اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین هم بازی کرد.»

این خبر برای کسانی که روی کنسول قابل حمل نینتندو فورتنایت بازی می‌کردند، بسیار خوب است؛ مخصوصا که سرویس آنلاین نینتندو چندان هم قابلیت‌های جذابی ارایه نمی‌کند و تصور نمی‌کنیم محبوبیت زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۵ ترفند برای حرفه‌ای شدن در بازی فورتنایت

فورتنایت به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیا، آزادی‌های زیادی از نینتندو گرفته است. این که می‌بینیم این بازی نیازی به اشتراک نینتندو ندارد به کنار، بازی فورتنایت هم‌چنین اولین بازی نینتندو سوییچ بود که امکان چت صوتی را بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار اضافی برای بازی‌کننده‌ها فراهم کرد. بازی‌کننده‌های فورتنایت روی نینتندو سوییچ هم‌چنین می‌توانند با بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوتر هم بازی کنند.

منبع: Polygon

The post فورتنایت نیازی به اشتراک آنلاین سوییچ ندارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا