اخبار کسب و کار

شورش در شهر ۴ پس از ۲۴ سال رسما معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اگر روی سگا بازی می‌کردید، بدون شک با مجموعه بازی‌های «شورش در شهر» یا همان Streets of Rage خاطرات زیادی دارید. هم‌اکنون ۲۴ سال از زمان عرضه سومین قسمت این بازی می‌گذرد، و مطمئنا طرفداران تمام این مدت منتظر بازگشت این بازی به کنسول‌های حاضر بوده‌اند و خوشبختانه بعد از گذشت این همه مدت، قرار است در قالب شورش در شهر ۴ دیداری دوباره با این بازی داشته باشیم.

هنوز نمی‌دانیم بازی شورش در شهر ۴ در چه تاریخی و برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد.

شرکت DotEmu دیروز طی خبری اعلام کرد که قسمت چهارم بازی Streets of Rage با همکاری دو استودیو «گارد کراش گیمز» و «لیزارد کیوب» در حال ساخت است. این استودیو در گذشته وظیفه ساخت بازسازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را بر عهده داشته است.

مهم‌ترین چیزی که در تریلر جلب‌توجه می‌کند، انیمیشن‌ها و سبک هنری بازی است که باعث شده محیط و شخصیت‌ها بسیار زیبا به نظر برسند. همچنین در تریلر می‌توانیم دو کاراکتر معروف این سری یعنی «اکسل» و «بلیز» را هم ببینیم. اکسل پس از این همه سال، ریش درآورده است!

با اینکه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازی منتشر نشده، اما استودیو سازنده اعلام که در این شماره، شاهد مکانیک‌ها و داستان‌ جدیدی خواهیم بود. این استودیو اظهار داشت که تیم سازنده تمام سعی خود را بر این گرفته که این گیم‌پلی بازی تا جای ممکن مشابه سه‌گانه اصلی باشد و همان حال و هوا را به بازی‌کنندگان منتقل کند.

متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که بازی در چه تاریخی و برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد. با این حال، همین که این مجموعه بعد از این همه سال بازگشته، خودش مایه‌ی خوشحالی است.

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/09/Streets-of-Rage-4-Reveal-Trailer.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

منبع: Forbes

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post شورش در شهر ۴ پس از ۲۴ سال رسما معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا