اخبار کسب و کار

پاتریک سودرلند پس از ۲۰ سال الکترونیک آرتز را ترک می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

«پاتریک سودرلند» (Patrick Soderlund)، مدیر طراحی‌های شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز، و شخصی که اساسا در تمام مراسم‌ها به عنوان سخنگوی این شرکت و چهره‌ی الکترونیک آرتز می‌شناختیم، قرار است از الکترونیک آرتز خارج شود. طبق گفته‌ی مدیر عامل الکترونیک آرتز، او در راستای کشف تجربه‌های جدید، این شرکت را ترک خواهد کرد.

پاتریک سودرلند قبلا به عنوان مدیر عامل استودیوی بازی‌سازی DICE فعالیت می‌کرد.

«اندرو ویلسون»، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، در قالب بیانیه‌ای خروج پاتریک سودرلند را اعلام کرده است. او در این بیانیه نوشته است: «امروز می‌خواهیم از تصمیم پاتریک سودرلند برای خروج از الکترونیک آرتز بگوییم. پس از نزدیک دو دهه تلاش برای پیشرفت شرکت و صنعت ما، او فصل جدیدی از زندگی خود را از امسال آغاز خواهد کرد.»

پاتریک سودرلوند Electronic Arts

نه مدیر عامل الکترونیک آرتز و نه خود پاتریک سودرلند، حرفی از مقصد بعدی مدیر سابق استودیوهای الکترونیک آرتز نزده‌اند. در هر صورت، الکترونیک آرتز چهره‌ی مهمی را از دست داده است. پاتریک سودرلند پیش از این به عنوان مدیر عامل استودیوی بازی‌سازی DICE، یعنی سازندگان مجموعه‌ی بتلفیلد، فعالیت می‌کرد. سودرلند به تدریج در الکترونیک آرتز بالا آمد و بسیاری از تغییرات این شرکت زیر نظر او صورت گرفت. ساخت موتور پایه‌ی فراست‌بایت برای الکترونیک آرتز فقط بخش کوچکی از فعالیت‌های سودرلند در این شرکت است.

الکترونیک آرتز پس از خروج پاتریک سودرلند، در قالب تغییرات درون سازمانی، افراد را در تیم‌های مختلفی جا به جا خواهد کرد.

نمی‌دانیم پس از پاتریک سودرلند، چه آینده‌ای در انتظار الکترونیک آرتز است، ولی با توجه به اینکه چندان از وضعیت فعلی این شرکت راضی نیستیم، امیدواریم که شاهد بهبودهایی باشیم.

پاتریک سودرلند در طول سه ماهه‌ی آینده شرکت الکترونیک آرتز را ترک خواهد کرد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post پاتریک سودرلند پس از ۲۰ سال الکترونیک آرتز را ترک می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا