اخبار کسب و کار

هواوی تاریخ معرفی میت ۲۰ را اعلام کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت هواوی پس از نمایش جدیدترین پردازنده موبایلی و بلندگوی هوشمند جدید خود که شبیه به گوگل هوم هم هست، حاضرین مراسم در نمایشگاه IFA را با پوستر مراسم معرفی پرچمدار جدید خود سورپرایز کرد. مدیر عامل هواوی، آقای Richard Yu، رسما اعلام کرد که پرچمدار میت ۲۰ به زودی در شهر لندن و در تاریخ ۲۴ مهرماه معرفی خواهد کرد. همچنین اعلام شد که گوشی میت ۲۰ از جدیدترین پردازنده هواوی یعنی Kirin 980 برخوردار خواهد بود.

ما پیش‌تر اولین تصاویر از گوشی میت ۲۰ را دیده بودیم. این گوشی نمایشگری ۶.۳ اینچی با یک بریدگی بسیار کوچک در بالای نمیاشگر عرضه می‌شود. همچنین باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات میت ۲۰ بوده و سه دوربین نیز در بخش پشتی این گوشی حاضر خواهند بود که انتظار می‌رود عملکردی مثل P20 Pro داشته باشند.

سری میت در ابتدا با این هدف معرفی شد که پرچمدار هواوی در کشور آمریکا باشد. درواقع سری پی هرگز نتوانسته در آمریکا فروش خوبی داشته باشد و سری میت با ویژگی‌های این گوشی برای بازارهایی مثل آمریکا طراحی و عرضه شد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان با پشتیبانی از شارژ وایرلس، بلندگوی استریو و همینطور بخشی شیشه‌ای در پشت اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود در کنار میت ۲۰، نسخه حرفه‌ای تر این گوشی با نام میت ۲۰ پرو هم معرفی شود که هنوز اطلاعاتی از این گوشی در دسترس نیست. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: Engadget

The post هواوی تاریخ معرفی میت ۲۰ را اعلام کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا