اخبار کسب و کار

فاینال فانتزی ۷ و ۹ و ۱۰ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در قالب برنامه‌ی Nintendo Direct اخیر شرکت نینتندو، شاهد رونمایی بازی‌های زیادی بودیم. با این حال، یکی از بزرگترین غافلگیری‌های این برنامه، بدون شک خبر عرضه‌ی بازی‌های کلاسیک سری فاینال فانتزی روی کنسول نینتندو سوییچ بود. برخی از این بازی‌ها، برای اولین بار است که به یک کنسول نینتندو می‌آیند.

فاینال فانتزی ۷، فاینال فانتزی ۹ و فاینال فانتزی ۱۰ و ۲-۱۰ به صورت دیجیتالی روی فروشگاه Nintendo eShop عرضه خواهند شد.

قرار است فاینال فانتزی ۷، فاینال فانتزی ۹ و فاینال فانتزی ۱۰ به همراه دنباله‌ی آن، روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شوند. تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است، ولی اسکوئر انیکس گفته که می‌توانیم در سال ۲۰۱۹ منتظر عرضه‌ی آن‌ها باشیم. نمی‌دانیم چرا، ولی اسکوئر انیکس بی‌خیال عرضه‌ی فاینال فانتزی ۸ روی نینتندو سوییچ شده است.

نکته‌ی جالب و مهم درباره‌ی این بازی‌ها، عرضه‌ی آن‌ها برای اولین بار روی یک کنسول نینتندو است. شرکت اسکوئر و مجموعه‌ی فاینال فانتزی کار خود را روی کنسول‌های نینتندو شروع کردند؛ طوری که فاینال فانتزی ۱ تا ۶ روی کنسول‌های NES و Super NES عرضه شده بودند.

اسکوئر انیکس زمانی که قصد داشت فاینال فانتزی ۷ را بسازد، به دلیل قابلیت‌های سخت‌افزاری بیشتری که کنسول پلی‌استیشن وان داشت، سراغ این کنسول رفت. طرفداران فاینال فانتزی که اساسا در آن زمان روی کنسول‌های نینتندو بازی می‌کردند، هنوز هم با این موضوع کنار نیامده‌اند. فاینال فانتزی ۷ پس از ۲۱ سال برای اولین بار است روی یک کنسول نینتندو عرضه می‌شود.

نسخه‌هایی که اسکوئر انیکس از این بازی‌ها برای عرضه روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته، بازسازی‌های اخیر آن‌ها هستند. فاینال فانتزی ۷ و فاینال فانتزی ۹ اخیرا روی پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر با وضوح تصویر بالاتر عرضه شده بودند. فاینال فانتزی ۱۰ و ۲-۱۰ هم دو سه سال پیش با وضوح تصویر بالاتر و موسیقی جدید روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شده بود.

به غیر از این بازی‌ها، فاینال فانتزی ۱۲ هم قرار است روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

فقط هم نینتندو سوییچ نیست که صاحب این بازی‌ها می‌شود، قرار است بالاخره شاهد عرضه‌ی این شماره‌های فاینال فانتزی روی ایکس‌باکس وان هم باشیم.

فاینال فانتزی ۷، فاینال فانتزی ۹ و فاینال فانتزی ۱۰ و ۲-۱۰ به صورت دیجیتالی روی فروشگاه Nintendo eShop عرضه خواهند شد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فاینال فانتزی ۷ و ۹ و ۱۰ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا