اخبار کسب و کار

کمپانی ال‌جی بخشی از صفحه‌نمایش‌های آیفون XS و XS مکس را تامین کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

طبق گزارش سایت‌های کره‌ای، اپل شرکت LG Display-که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ال‌جی است-را به‌عنوان دومین تامین‌کننده صفحه‌نمایش‌های اولد آیفون های خود انتخاب کرده است. شایعات مربوط به احتمال همکاری اپل و ال‌جی از ماه ژوئن آغاز شد و روز گذشته سایت‌های خبری اعلام کردند که صفحه‌نمایش‌های اولد ساخت ال‌جی بعد از انجام آزمایش‌های کیفی اپل، مورد تایید قرار گرفته‌اند.

از زمان معرفی آیفون X در سال ۲۰۱۷، سامسونگ تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد اپل بوده است.

از زمان معرفی آیفون X در سال ۲۰۱۷، سامسونگ تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد اپل بوده است. در این قرارداد همکاری، سامسونگ در ابتدا متعهد به تامین حدود ۱۰۰ میلیون پنل اولد شده بود و به خاطر این انحصار، سامسونگ می‌توانست تا حدی قیمت موردنظر خود را افزایش دهد. حالا که ال‌جی قرار است بخشی از این پنل‌ها را تامین کند، وابستگی اپل به سامسونگ کمتر از گذشته خواهد شد.

در حال حاضر، تنها آیفون‌هایی که از نمایشگرهای اولد بهره می‌برند، آیفون XS و XS مکس است و مطمئنا نمایشگرهای اولد ساخت ال‌جی در این گوشی‌ها به کار گرفته خواهد شد. آیفون XR که قیمت ارزان‌تری نسبت به دو آیفون دیگر دارد، از صفحه‌نمایش LCD بهره می‌برد و به همین خاطر تحت تاثیر این همکاری قرار نمی‌گیرد. ال‌جی از نمایشگرهای اولد خود برای گوشی V30 استفاده کرد که کیفیت پایین آن مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و در حال حاضر هم گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال از پنل‌های اولد ساخت ال‌جی بهره می‌برند؛ پنل‌هایی که چندان هم بدون مشکل و مساله نبودند.

البته باید خاطرنشان کنیم که این همکاری فعلا به‌صورت بسیار محدود است و همچنان شرکت سامسونگ بخش اعظمی از پنل‌های اولد آیفون‌های جدید را تامین خواهد کرد. سایت کره‌ای ETNews گزارش داده که در کارخانه جدید LG Display، این شرکت قصد دارد آمار تولید پنل‌های اولد خود را تا حدی زیادی افزایش بدهد و به همین خاطر این شرکت به زودی به رقیب قدر سامسونگ در زمینه‌ی این تکنولوژی بدل می‌شود.

منبع: The Verge

The post کمپانی ال‌جی بخشی از صفحه‌نمایش‌های آیفون XS و XS مکس را تامین کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا