اخبار کسب و کار

وان پلاس ۶T نیز پورت هدفون نخواهد داشت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

گوشی وان پلاس ۶ یکی از بهترین اندرویدی‌های حال حاضر بازار به شما می‌آید و از همین رو، بسیاری منتظر نسل جدید این گوشی که انتظار می‌رود با نام OnePlus 6T معرفی شود، هستند. امروز متاسفانه باید بگوییم وان پلاس ۶ آخرین گوشی وان پلاس خواهد بود که از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌کند. Carl Pei، موسس شرکت وان‌پلاس، در یک مصاحبه با وب‌سایت TechRadar اعلام کرده که «ما اوایل سال متوجه شدیم که ۵۹ درصد از کاربرانی که گوشی وان پلاس دارند، هدفون‌های وایرلس دارند و این آمار به قبل از معرفی هدفون وایرلس Bullets [بولتس اولین هدفون بی‌سیمی است که وان پلاس عرضه کرده است] بر می‌گردد».

البته وان پلاس دشمنی با پورت هدفون در گوشی‌های خود ندارد. این شرکت همواره سعی دارد تا بیشترین ویژگی‌های ممکن را در گوشی‌های خود جای دهد و از همین رو آقای Pei فکر می‌کند اضافه کرده ویژگی‌های بهتر به قیمت حذف پورت هدفون ارزش دارد. این ویژگی که از آن صحبت می‌کنیم، عمر باتری بهتر خواهد بود. به گفته Pei: «با حذف پورت هدفون ما توانستیم فضای بیشتری در گوشی آزاد کنیم که به ما اجزه داد تکنولوژی جدیدی در محصول قرار دهیم».

برای کم کردن انتقادات کاربران، شرکت وان پلاس به تازگی یک هدفون USB Type-C عرضه کرده است. این هدفون ارزان و ۲۰ دلاری، انتظار می‌رود با اکثر گوشی‌های اندرویدی سازگاری داشته باشد و احتمالا هدف اصلی از ساخت آن نیز، فروش آن به کاربران OnePlus 6T باشد. گرچه در نهایت حذف پورت هدفون خبری خوبی نیست اما به نظر می‌رسد کم کم باید برای خداحافظی با این بخش از گوشی‌های هوشمند آماده شویم. با این اقدام وان پلاس دیگر تنها LG و سامسونگ، پرچمداران خود را به پورت هدفون مجهز کرده و در سطح دنیا به فروش می‌رسانند. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا با حذف پورت هدفون از گوشی‌های هوشمند با هدف‌هایی مثل استفاده از باتری حجیم‌تر موافق هستید؟

منبع: TheVerge

The post وان پلاس ۶T نیز پورت هدفون نخواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا